اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان ملایری
کد خبر: 3908967
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

اهدای ۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان ملایری

مدیر کمیته امداد ملایر از اهدای ۱۲ سری جهیزیه با اعتبار ۷۵ میلیون تومان به نوعروسان کمیته امداد ملایر از ابتدای امسال خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای هر نوعروس ۶ میلیون تومان بوده است.

اهدای 12 جهیزیه به نوعروسان ملایریتیمور کرمی مقدم، مدیر کمیته امداد ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از خدمات کمیته امداد ملایر اهدای جهیزیه به نوعروسان است.

وی با بیان اینکه جهیزیه نوعروسان با کمک‌ منابع داخلی امداد و کمک خیران تأمین می‌شود از اهدای 12 مورد جهیزیه با اعتبار 75 میلیون تومان به نوعروسان کمیته امداد ملایر از ابتدای امسال خبر داد و افزود: اعتبار هزینه شده برای هر نوعروس 6 میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه پرداخت جهیزیه به نوعروسان تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در حال حاضر 45 پرونده در ملایر در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که از خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنیم این نهاد را در تأمین جهیزیه نوعروسان یاری کنند.

وی گفت: علاوه بر تأمین جهیزیه، این نهاد کلاس‌های آموزشی مهارت خانواده و سبک زندگی، کلاس‌های مشاوره، برنامه‌های آموزشی و ... نیز برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha