هم‌افزایی بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی برآیند تربیتی را کامل می‌کند
کد خبر: 3909241
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

هم‌افزایی بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی برآیند تربیتی را کامل می‌کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر هم‌افزایی بین بسیج دانش‌آموزی و بسیج اساتید، تصریح کرد: اگر سلسه تربیتی ما که از آموزش و پرورش شروع می‌شود تا بسیج اساتید در یک راستا قرار بگیرد قطعاً برآیند کار برای ما مهمتر خواهد شد.

هم‌افزایی بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی برآیند تربیتی را کامل می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، امروز ۱۷ تیرماه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان همدان، با بیان اینکه در اقشار ۲۱گانه بسیج فعالیت‌های مختلفی انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در بین قشرهای بسیج تنها قشری که از اساتید دانشگاهی می‌شود استفاده کرد، دانشگاه است به همین علت تقاضا داریم وحدت و هم‌افزایی را بین رده‌های دیگر ایجاد کند.
وی با تأکید بر هم‌افزایی بین بسیج دانش‌آموزی و بسیج اساتید، تصریح کرد: اگر سلسه تربیتی ما که از آموزش و پرورش شروع می‌شود تا بسیج اساتید در یک راستا قرار بگیرد قطعاً برآیند کار برای ما مهمتر خواهد شد.
مجیدی با اشاره به اینکه امسال در سال «جهش تولید» قرار داریم، افزود: اگر قرار است در راستای جهش تولید کار کنیم باید فرصت‌ها و مشکلات استان را بدانیم تا رفع و رجوع کنیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تابلویی است از تمام حجت‌ها که بر ما انجام گرفته که نمونه‌ای از آن شهید چمران است که حجت را بر ما تمام کرده و یا شهید فهمیده، خاطرنشان کرد: امسال در راستای جهش تولید که اهمیت بالایی دارد و بیماری کرونا که اتفاق افتاده، مشکلات را دوچندان کرده است بنابراین اگر بتوانیم در بخش جهش تولید توان بگذاریم قطعاً می‌توانیم درصدی از مشکلات کشور را مرتفع کنیم.
مجیدی تصریح کرد: در استان همدان در پنج موضوع راهبردی ارزاق مردم از جمله برنج، دانه‌های روغنی، گندم و گوشت قرمز باید دستگاه‌های دولتی را کمک کنیم؛ به طور مثال در گندم آبی که یکی از بسترهای اصلی است تقریباً میانگین تولید ۵.۴ تن در هکتار است اما در این استان کشاورزان نمونه‌ای داریم که ۱۲ تا ۱۳ تن در هکتار تولید می‌کند که اگر بتوانیم این موضوع را به کل استان و کشور تعمیم دهیم می‌توانیم مشکلات را رفع کنیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: ۱۰۰۰ روستا در استان وجود دارد که می توان با کمک بسیج مهندسی کشاورزی، فارغ التحصیلان و مهندسان کشاورزی را به آن مناطق روستاها اعزام کرد که به کشاورزان آموزش دهند.
وی با تأکید بر اینکه استان همدان مشکل آب دارد، یادآور شد: چقدر توانستیم کشت‌های غیرضروری را به کلزا تبدیل کنیم که بتوانیم در استان اثرگذار باشیم؟ دانشجویان و بسیجیان ضمن داشتن روحیه مطالبه گری در بخش‌های عملیاتی واقع بینانه کمک کنند.
در پایان مراسم از «طیب فریادرس» مسئول سابق بسیج دانشجویی استان همدان به علت بیش از شش سال خدمت در این مقام قدردانی به عمل آمد و «حمید پورحسین» به عنوان مسئول جدید معرفی شد.

انتهای پیام
captcha