برگزاری 30 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر
کد خبر: 3909251
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

برگزاری 30 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری 30 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایر خبر داد.

برگزاری 30 برنامه محوری همزمان با هفته عفاف و حجاب در ملایرسید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ، اظهار کرد: به مناسبت این هفته 30 برنامه پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه همه‌ساله برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر انجام می‌شد اما امسال این برنامه ها به خاطر پیشگیری از کرونا به روال دیگری انجام می‌شود، افزود: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار کرد: اکران فیلم در خصوص حجاب و عفاف با محوریت «قهرمان من» با موضوع «حاج قاسم»، از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در ملایر است.
وی برگزاری کلاس‌های آموزش‌ هنری مخصوص بانوان و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی با موضوع حجاب و عفاف را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته عفاف و حجاب در ملایر برشمرد.
حسینی در ادامه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، استفاده از ظرفیت مساجد و ارکان آن در راستای موضوع حجاب و عفاف، برگزاری مسابقات ورزشی با حضور بانوان، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی از جمله احکام و ... را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان ملایر با همکاری سپاه و بسیج برشمرد.

انتهای پیام
captcha