تویسرکان در وضعیت هشدار کرونا
کد خبر: 3909758
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

تویسرکان در وضعیت هشدار کرونا

معاون فرماندار تویسرکان گفت: این شهرستان در رابطه با بیماری کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

تویسرکان؛ در وضعیت هشدار کرونازهرا زین‌العابدینی، معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار تویسرکان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان این خبر که این شهرستان در وضعیت هشدار کرونا قرار گرفته است، گفت: با توجه به شیوع گسترده این بیماری به‌ویژه بین جوانان و بانوان به نظر می‌رسد فعال بودن این قشر در جامعه و حضور بیشترشان در اجتماعات و اماکن عمومی در افزایش این بیماری بی‌تأثیر نباشد.

وی افزود: در این راستا ضمن تشکیل جلسه با بانوان به‌عنوان مدیران خانه که می‌توانند نقش ویژه و مؤثری در زمینه مدیریت این بیماری ایفا کنند، استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برایشان مورد تأکید قرار داده شد.

زین‌العابدینی بیان کرد: ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست سید‌رسول حسینی، فرماندار شهرستان با سرکشی از ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت و ... فعال شده و وضعیت بهداشتی اماکن را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: از مردم تویسرکان می‌خواهیم به‌منظور حفظ جان خود و عزیزانشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صبوری برای عدم خروج غیرضروری از منازل، در مراسم عروسی و عزا شرکت نکنند تا ان‌شاءالله پیک بیماری تحت کنترل قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha