تشکیل کارگروه رسانه همدان در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3910048
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

تشکیل کارگروه رسانه همدان در گام دوم انقلاب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: شبکه‌سازی و فرهنگ سازی تبلیغ در کارگروه‌های مختلف همچون رسانه، اصناف، پزشکان و ... می‌تواند زمینه مردمی کردن تبلیغ را فراهم کند.

تشکیل کارگروه رسانه همدان در گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از همدان حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، امروز ۲۲ تیرماه در کارگروه کنگره ملی تبلیغ (گام دوم) با فعالان رسانه اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: این مجموعه پس از انقلاب در سال 57 به دستور امام خمینی(ره) در جهت فعالیت و تبلیغ در حوزه فرهنگ و مبانی دینی در کشور شکل گرفت.
وی ادامه داد: در این بین نگاه رهبر به مقوله فرهنگ نگاه ویژه‌ای است به گونه‌ای که ۲ دهه‌ای است مقام معظم رهبری در خصوص این موضوع، عناوینی همچون ناتو فرهنگی، تهاجم فرهنگی و... مطرح نموده است.
کیانی گفت: آنچه در این بین مهم است و انتظار می‌رود آن است که سازمان تبلیغات به این مهم توجه ویژه داشته باشد هرچند که در 4 دهه گذشته این مجموعه موفق به انجام اقدامات خوبی در این حوزه شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مجموعه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، اعزام مبلغ به اقضی نقاط استان را در لیست کاری خود دارد، بیان کرد: یکی از نکات مهمی که در این عصر و زمان باید به آن توجه داشت بیانیه گام دوم انقلاب است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: نکات کلیدی و مهم بسیاری در این بیانیه وجود دارد که یکی از آنها، اراده و امید آفرینی برای جامعه است، شناخت گذشته از دیگر راهبردهای اساسی مقام معظم رهبری در این بیانیه است.
وی ابراز کرد: اگر 40 ساله اول انقلاب برای نسل جوان به خوبی تبیین و تفسیر نشود، دشمنان به هر حقه و ترفندی به تحریف انقلاب ودستاوردهای آن خواهند پرداخت.
کیانی گفت: در این بین رهبر معظم انقلاب دراین بیانیه، 2 نگاه عمیق دارند، نخست «جامعه سازی» و دیگری«تمدن سازی» ، ایشان در خصوص تمدن سازی می‌فرمایند انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی مهمی قرار دارد که با عبور از این پیچ، زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی فراهم خواهد شد.
وی ابراز کرد: تمدن نوین اسلامی، آن تمدنی که مقام معظم رهبری در بیانیه از آن یاد می‌کند، تمدنی است که هر انسانی در هرجایگاه و پستی باید به درستی نقش خود را ایفا کند که این مهم در دستور کار سازمان تبلیغات نیز قرار گرفته است.
کیانی ادامه داد: آن چیزی که سازمان تبلیغات کشور در موضوع بیاینه گام دوم از تیرماه سال جاری به دنبال آن است، «مردمی کردن تبلیغ» است، این مجموعه معتقد است که تبلیغ تنها محدود به روحانیت نیست بلکه هر فردی در هر جایگاه و پستی می تواند مبلغ دین باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی همدان گفت: در این طرح جدید سازمان تبلیغات، یک کارگر، دانشجو، بازاری، پزشک و ... می‌تواند مبلغ دین باشد که این مجموعه در استان نیز قصد دارد با تشکیل کارگروه‌های مختلف، زمینه تبلیغ بیشتر دین را فراهم آورد.
وی گفت: شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی تبلیغ در کارگروه‌های مختلف همچون رسانه، اصناف، پزشکان و ... می‌تواند زمینه مردمی کردن تبلیغ را فراهم کند، آنچه این مجموعه در این کارگروه‌ها به دنبال آن است، استفاده از افراد دغدغه‌مند، صاحب خرد و افراد پای کار است.

انتهای پیام
captcha