مقابله با تهاجمات دشمن با تولید محتوا و تکنیک‌های نوین انتقال
کد خبر: 3912421
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴

مقابله با تهاجمات دشمن با تولید محتوا و تکنیک‌های نوین انتقال

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های دینی برای مقابله با تهاجمات دشمن، باید محتواهای غنی دینی و معارفی را از کارشناسان دین دریافت کرده و در قالب روش‌های نو در اختیار مخاطب خود قرار دهند.

مقابله با تهاجمات دشمن با تولید محتوا و تکنیک‌های نوین انتقالمحمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، در خصوص اهمیت و نقش رسانه‌ها در ترویج ارزش‌ها و مفاهیم دینی، اظهار کرد: وظیفه‌ای که ما در قبال معارف دینی و آموزه‌های اسلامی داریم علاوه بر عمل به آن، انتقال آن معارف به مردم است که در این بین، رسانه، واسطه رساندن پیام‌ها و معارف دینی به مردم است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در قرن‌ها و دهه‌های گذشته انتقال مفاهیم و معارف دینی و تعالیم مذهبی از طریق منبر و سخنرانی‌های کارشناسان دین انجام می‌شد.
وی اضافه کرد: با گذشت زمان و با پیشرفت علم، روش‌ها و ابزارهای تبلیغ پیام نیز تغییر کرد که رسانه‌های دینی ما نیز برای انتقال مفاهیم دینی به مردم و به ویژه نسل جوان از روش‌های نوین استفاده کند.
مفتح ادامه داد: بنابراین رسانه‌های دینی به دلیل انتقال پیام دین و محتواهای غنی معارفی به مخاطبین و به طور ویژه جوانان نقش خطیری بر عهده دارند که اگر این رسانه‌ها نباشند پیام‌های حیات بخش اسلام و انقلاب به مخاطب خود نخواهد رسید.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رسانه‌های دینی نقش مهمی در ابلاغ و رساندن پیام دین به مردم دارند گفت: این نوع رسانه‌ها متناسب با نقش مهمی که بر عهده دارند، مسئولیت و تکلیف بیشتری نیز بر عهده آنان است.
مفتح ادامه داد: رسانه‌های دینی باید مخاطب خود را شناخته و متناسب با ذائقه جوان امروز و با استفاده از روش‌ها و ابزارهای نوین به روشی جذاب به انتقال مفاهیم دین بپردازد.
وی با اشاره به اینکه کار رسانه‌های دینی، فعالیت حول محور دین و معارف اسلامی است گفت: محتوا و مطالب دینی باید توسط کارشناسان و عالمان دین در اختیار رسانه‌هایی با رویکرد مذهبی و دینی قرار گیرد.
مفتح با بیان اینکه، گاه، شرایط روز جامعه، اولویت کاری یک رسانه را معین می‌کند گفت: امروزه دشمن و رسانه‌های غربی با تمام قدرت برای تضعیف باورهای دینی و اعتقادی جوانان و همچنین نابودی انقلاب و نظام اسلامی وارد میدان شده است.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این میان رسانه‌های دینی برای مقابله با تهاجمات دشمن، باید محتواهای غنی دینی و معارفی را کارشناسان دین دریافت کرده و در قالب روش‌های نو در اختیار مخاطب خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha