اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی همدان در ایام غدیر
کد خبر: 3913303
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی همدان در ایام غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این مجموعه به مناسبت ایام عید غدیر بیش از 23 عنوان برنامه در دستور کار خود دارد.

اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی همدان در ایام غدیرمحمدهادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت ایام عید غدیر بیش از 23 عنوان برنامه شاخص در دستور کار خود دارد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار غذا در سطح استان، پویش «یک خانه یک پرچم» و «یک مغازه یک پرچم»، نورافشانی ۱۱۰ مسجد در شب عید و برگزاری بیش از 110 کاروان شادی و اجرای سرود از ابتدای میلاد امام هادی(ع) تا مباهله از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
وی از برگزاری مسابقات دلنوشته‌های غدیر با محوریت نامه‌ای به امام مهربانی‌ها و مسابقات حکمت‌های نهج البلاغه، فضائل امیرالمومنین، آیات و روایات مرتبط با امیرالمومنین(ع)، عکس نوشته و قصه ویژه گروه‌های کودک و نوجوان در ایام غدیر خبر داد.
نظیری گفت: برگزاری کلاس غدیر شناسی به همت موسسه احیا، شعر خوانی و نقاشی ویژه دانش آموزان، برگزاری مسابقه درسنامه خطبه غدیر، برگزاری مسابقه پیمان ماندگار و اجرای ۱۱۰ سخنرانی از سخنرانان کشوری در کلیپ‌‌‌های سه دقیقه از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در ایام غدیر است.
وی گفت: اجرای زیارت آنلاین و سرود آنلاین، اعلام روز شمار غدیر در فضای مجازی، نصب بنر و آذین بندی مساجد و حسینیه‌ها و خیابان‌های اطراف توسط هیئت‌های حسینی، توزیع نان رایگان و بسته‌های معیشتی در روز غدیر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
نظیری گفت: پخش فیلم و کلیپ از فضائل امیرالمومنین(ع) در تلویزیون‌های شهری، اهدا هدیه به افرادی که نام فرزندشان علی است، نصب المان و دیوارنگار غدیر و آذین بندی خیابان‌ها و میادین و نورپردازی پل‌ها و زیرگذرها از دیگر برنامه‌های ایام غدیر است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: در صورت موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا، کاروان‌های شادی در خیابان‌ها و فضای باز به برگزاری جشن خواهند پرداخت، ضمنا جمع آوری کمک‌های مردمی با شماره حساب خدمتگزاران اربعین نیز در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha