کسب ۵۳ رتبه برتر استانی در مسابقات قرآن دانش‌آموزان ملایر
کد خبر: 3913377
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

کسب ۵۳ رتبه برتر استانی در مسابقات قرآن دانش‌آموزان ملایر

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر از کسب رتبه‌های برتر استانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی و فرهنگیان خبر داد.

کسب ۵۳ رتبه برتر استانی در مسابقات قرآن دانش‌آموزان ملایرمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دانش‌آموزان شهرستان ملایر با کسب 47 رتبه برتر استانی و فرهنگیان با کسب 6 رتبه برتر استانی در سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خوش درخشیدند.
بیات افزود: شهرستان ملایر در بخش دانش‌آموزی موفق به کسب 18 رتبه اول، 17 رتبه دوم و 12 رتبه سوم در استان در رشته‌های مختلف شد و در بخش فرهنگیان نیز موفق به کسب 3 رتبه اول 2 رتبه دوم و 1 رتبه سوم شده‌ایم.
معاون پرورشی با اشاره به آثار مثبت و ارزشمند انس دانش‌آموزان با قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی بالغ بر 5000 دانش‌آموز، در مرحله شهرستانی بیش از1800 دانش‌آموز و در مرحله استانی نیز بیش از 1000 دانش‌آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند که علاوه بر درخشش در این مسابقات ، 11 دانش‌آموز نیز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به دانش‌آموزان و اولیاء از زحمات و همراهی مدیران معاونین و مربیان پرورشی مدارس و همکاران حوزه پرورشی اداره در برگزاری مراحل مختلف مسابقات و تلاش برای نشر معارف اهل بیت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha