اجرای پویش قرآنی قرائت «آیه ولایت» در ملایر
کد خبر: 3913831
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

اجرای پویش قرآنی قرائت «آیه ولایت» در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اجرای پویش قرآنی قرائت آیه ولایت در ملایر همزمان با دهه ولایت خبر داد.

اجرای پویش قرآنی قرائت «آیه ولایت» در ملایرایرج یار محمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی ملایر برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی را در دهه ولایت اجرا خواهد کرد.
وی از اجرای پویش قرائت آیه ولایت خبر داد و گفت: ای پویش شامل قرائت دو آیه 55 و 56 سوره مبارکه مائده است که در فضای مجازی برگزار می‌شود شرکت کنندگان فایل تصویری تلاوت خود را که به صورت افقی با گوشی ضبط شده باید به شماره تلفن 09188525990 در پیام‌رسان ایتا، سروش و یا تلگرام ارسال کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از داوری، به آثار برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت: به سه تلاوت برتر سه کارت هدیه یکصد هزار تومانی اهدا می‌شود.
یارمحمدی مهلت ارسال آثار را تا 18 مردادماه همزمان با روز عید غدیر اعلام کرد و گفت: امیدواریم شاهد حضور پر شور قاریان در این پویش باشیم.
وی اضافه کرد: همچنین در دهه غدیر مسابقه پیمان ماندگار، مسابقه خطبه غدیر و مسابقه نقاشی ویژه کودکان 6 تا 12 سال از سوی این اداره برگزار می‌شود که اطلاعات این مسابقات در کانال ایتا به نشانی nahzate_malayer@ بارگزاری شده است.

انتهای پیام
captcha