توزیع 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی
کد خبر: 3914294
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
همزمان با دهه ولایت؛

توزیع 2500 بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی همزمان با دهه ولایت و امامت در استان در نظر گرفته شده است، گفت: ۲ هزار و 500 بسته حمایتی در بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

توزیع 2500 بسته معیشتی در بین نیازمندان همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به با برنامه‌های دهه امامت و ولایت، گفت: در این دهه برنامه‌های متنوعی همچون توزیع ۲ هزار و 500 بسته حمایتی در بین آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا، توزیع چندین هزار غذای گرم جهت اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تأمین جهیزیه ویژه زوج‌های نیازمند و اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر همدان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر و توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در تمامی رده‌های سنی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه امامت و ولایت است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: برگزاری مسابقات حفظ حدیث و مسابقاتی با محوریت خطبه غدیر، برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواده‌ها و همچنین نورافشانی در شب و شام عید غدیر جزو برنامه‌های فرهنگی این ایام است.
بقایی تأکید کرد: همچنین فضاسازی و آذین‌بندی مساجد و پایگاه‌های مقاومت سطح شهر، تولید محتوا در فضای مجازی اعم از ساخت و پخش کلیپ، متن، طراحی عکس‌نوشته، کارت‌پستال و نصب پرچم بر سر در بخشی از منازل در سطح شهر نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این نهاد است.
وی گفت: ذبح بیش از ۱۰ رأس گوسفند و توزیع بین نیازمندان، تقدیر از حافظان سلامت از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه همدان است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به بیماری کرونا و آسیب دیدن برخی خانواده‌ها در این ایام، افزود: تقدیر از حافظان سلامت و پخش بسته‌های معیشتی را در تمام برنامه‌های فرهنگی مناسبتی مختلف گنجانده‌ایم تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس منحوس را ریشه‌کن کنیم.

انتهای پیام
captcha