پیکرم را همچون رهبرم حسین(ع) کفن و دفن کنید
کد خبر: 3914303
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
شهید اژدر صاحبی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد؛

پیکرم را همچون رهبرم حسین(ع) کفن و دفن کنید

در وصیت‌نامه شهید اژدر صاحبی پایدار آمده است: و اما پیام من به خانواده‌ام این است که با شهادت من خیلی ساده برخورد نمایید و از خود ناراحتی نشان ندهید چون ما برحقیم و با آگاهی این راه را برگزیدیم پس بعد از شهادتم بر مرگم نگریید زیرا كسی نبود برای رهبرم حسین(ع) بگرید، بدنم را غسل ندهید زیرا كسی نبود بدن حسین(ع) را غسل بدهد.

قبول شهادت مرا آزاد کرده استبه گزارش ایکنا از همدان، شهید «اژدر صاحبی پایدار» در دوم شهریورماه 1340 در روستای قاباق تپه از توابع شهرستان کبودرآهنگ به دنیا آمد. پدرش محمدعلی و مادرش زرین نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سوادآموخت و در سال 1362 ازدواج کرد و صاحب یک دختر و پسر شد. سپس به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در بیست و ششم دی ماه 1365 در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید بزرگوار هم‌اکنون در گلزار شهدای زادگاهش، زیارتگاه عاشقان است.
در وصیت‌نامه شهید آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ
با درود و سلام فراوان به رهبر كبیر انقلاب امام خمینی و با درود به روان پاک شهیدان از كربلای حسینی تا انقلاب خمینی و با درود و سلام فراوان به شما بندگان مخلص خداوند و كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ.
وقتی‌که مردن حق است و تمامی نفس‌ها خواهد مرد چرا ما بهترین مردن را كه همان شهادت درراه خدا باشد انتخاب نكنیم؟ امروز روزی است كه قیام پیامبر اسلام(ص) و حسین(ع) جدید گشته است، امروز این جنگ نشان می‌دهد كه عاشقان حرم حسین(ع) چه كسانی هستند ما عاشق حسینیم و به‌سوی حرم او پیش می‌رویم هرچند این راه فراز و نشیب‌هایی را به دنبال داشته باشد و اگر چنانچه در این راه همه نفوس عالم برای اسلام عزیز كه انسانیت، عزت و شرف را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است قربانی شوند جا دارد.
و از امت شهیدپرور می‌خواهم كه پشتیبان ولایت‌فقیه باشند و از رهبری پیامبرگونه ایشان نهایت استفاده را نموده تا اینكه ملت و اسلام عزیز برای همیشه از گزند و تمامی توطئه‌ها و وسوسه‌های شیطانی مصون بماند. چون در سایه ولایت‌فقیه است كه می‌توانیم عزت، شرف و انسانیت را و از همه این‌ها بالاتر اسلام عزیز را كه می‌رفت تا به دست فراموشی سپرده شود را بازیابیم و این تنها راه‌حل است كه می‌توان با كمک آن اسلام و مستضعفین جهان را نجات داد.
و اما پیام من به شما امت همیشه درصحنه این است كه اگر ما شهید شدیم سعی نمایید با ادامه دادن راهمان، سعادت و جاویدان که همان شهادت درراه خدا می‌باشد نایل گردید.
و اما پیام من به خانواده‌ام این است که با شهادت من خیلی ساده برخورد نمایید و از خود ناراحتی نشان ندهید چون ما برحقیم و با آگاهی این راه را برگزیدیم پس بعد از شهادتم بر مرگم نگریید زیرا كسی نبود برای رهبرم حسین(ع) بگرید، بدنم را غسل ندهید زیرا كسی نبود بدن حسین(ع) را غسل بدهد.
بخدا قسم اگر بدنم را تکه‌تکه بكنند، بدن تکه‌تکه شده‌ام را بسوزانند و خاكستر بدن سوخته شده‌ام را در دریا بریزند، در میان امواج خروشان دریا ندا می‌دهم كه اسلام پیروز است و ظلم رفتنی است. خدایا بگذار تا گستاخانه و بی‌پروا در میدان شهادت بتازم، بگذار تا غرور و تكبر را با آب خالص سدر شست‌وشو دهم و با خون خود ننگ هزار و اندی ساله تاریخ را بشویم.
قبول شهادت مرا آزاد کرده است و آزادی خود را به هیچ قیمتی حتی به حیات خود نمی‌فروشم و اما دنیا مرگ بر تو که دیگر تحمل مشاهده این‌همه جنایت را ندارم، اسلحه‌ام را به دستم بدهید تا بر کفر و شرک بتازم چون از دنیا تو برای خوبانی همچون محمد(ص) خوبی نکردی حال می‌خواهی که برای من خوبی کنی؟
پس هیچ‌چیز در دنیا نیست که لب‌تشنه مرا بتواند سیراب کند مگر شهادت در راه خدا. خداحافظ ای دنیای فانی، خداحافظ ای دنیای خاکی، دنیایی که علی(ع) سه طلاقه‌ات کرده بود. والسلام»
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام
captcha