شورای هماهنگی تبلیغات در بزنگاه‌های حساس موفق عمل کرده است
کد خبر: 3914319
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

شورای هماهنگی تبلیغات در بزنگاه‌های حساس موفق عمل کرده است

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این شورا در بزنگاه‌های حساس تاریخ چهل ساله‌ نظام و ایام‌الله با دعوت از مردم برای حضور در صحنه‌های حمایت و دفاع از نظام همواره موفق عمل کرده است.

شورای هماهنگی تبلیغات در بزنگاه‌های حساس موفق عمل کرده استبه گزارش ایکنا از همدان، قدرت‌اله ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر، در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: این شورا در بزنگاه‌های حساس تاریخ چهل ساله‌ نظام و ایام‌الله با دعوت از مردم برای حضور در صحنه‌های حمایت و دفاع از نظام همواره موفق عمل کرده است.
وی تاکید کرد: امروز با عنایت به حضور حجت‌الاسلام شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه‌همدان و استاندار شاهد فضای همدلی و هم‌افزایی در استان ولایت‌مدار همدان هستیم که نمود این همبستگی در شهرستان ملایر بین مسئولین نیز قابل مشاهده است و همگان باید در جهت حفظ و تقویت این وحدت و همبستگی تلاش کنند.
فرماندار ویژه ملایر گفت: همه باید در راه خدمت به نظام و ملت هم‌صدا و هم‌دل باشیم و از کارهای جزیره‌ای پرهیز کنیم.
وی با اشاره به حوادث سال ۹۸ اظهار کرد: در جریان حوادثی که به وجود آمد جزء شهرهای آرام و انقلابی استان بودیم که مردم وفاداری خود به نظام را در چارچوب قانون و با متانت نشان دادند که این امر نیز از برکات حضور نیروهای انقلابی و فضای همدلی و هم‌افزایی موجود در شهرستان است.

انتهای پیام
captcha