افتتاح سه طرح اورژانس 115 همدان
کد خبر: 3914408
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
همزمان با دهه ولایت؛

افتتاح سه طرح اورژانس 115 همدان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت: به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر تعدادی از پروژه‌های مرتبط با این مجموعه افتتاح می‌شود که سه طرح از اورژانس 115 استان نیز در لیست طرح‌های مهم قابل افتتاح وجود دارد.

افتتاح سه طرح اورژانس 115 همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان، حبیب‌الله معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر تعدادی از پروژه‌های مرتبط را به افتتاح می‌رساند.
وی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس برنامه‌های کشوری طی اعیاد سعید قربان تا غدیر طرح های قابل افتتاح به طور ویدئو کنفرانس افتتاح خواهند شد، در این رابطه سه طرح از اورژانس 115 استان نیز در لیست طرح‌های مهم قابل افتتاح وجود دارد.
معصومی گفت: مرکز پایش مراقبتهای سلامت (mcmc )، افتتاح محل جدید پایگاه مرکزی اورژانس 115 کبودرآهنگ و طرح دو پایگاه جدید در توابع شهرستان تویسرکان (فرسفج و سرکان) از طرح قابل افتتاح در این ایام است.
وی بیان کرد: علاوه بر توسعه پایگاه‌ها از بعد فیزیکی اقدامات جذب 66 نیروی قراردادی ، 7 نیروی طرح پزشک خانواده و 40 نیروی پیمانی از دوره استخدام سال 98 تاکنون در لیست برنامه‌های اجراء شده اورژانس 115 بوده است.

انتهای پیام
captcha