آغاز به کار اولین مرکز افق همدان در امامزاده عبدالله(ع)
کد خبر: 3914430
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

آغاز به کار اولین مرکز افق همدان در امامزاده عبدالله(ع)

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از آغاز به کار اولین مرکز افق اوقاف استان در محل امامزاده عبدالله(ع) همدان خبر داد.

آغاز به کار اولین مرکز افق همدان در امامزاده عبدالله(ع)حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: یکی از مراکز مهم محلات کهن شهر امامزاده‌ها و بقاع متبرکه هستند که این آرامگاه‌ها از گذشته‌های دور محل رجوع مردم و رفع نیاز برخی از نیازمندان بوده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: مدتی است که اوقاف در صدد تقویت و گسترش این توانمندی است که در این راستا یکی از سیاست‌های جدید سازمان اوقاف راه‌اندازی مراکز افق است.
وی ادامه داد: «مراکز افق» با هدف تامین نیاز نیازمندان ساکن در پیرامون امامزادگان راه اندازی و تجهیز شده‌اند تا به واسطه مردم ضمن انجام امور مذهبی بتوانند با استفاده از این مراکز معنوی نذورات کالایی خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.
زین‌العابدینی گفت: مرکز افق شهر همدان در محل آستان مبارک امامزاده عبدالله(ع) مستقر است و از آنجا که به خوبی آماده و تجهیز شده و دارای آشپزخانه، محل ذبح دام و استانداردهای بهداشتی کافی است، در چند روز گذشته اقدام به ذبح دام زنده و توزیع آن در میان نیازمندان و اهالی کم برخوردار محله‌ امامزاده عبدالله کرده است.
وی یادآور شد: فعالیت‌های مرکز افق روز به روز در حال گسترش است و مردم می‌توانند در این امر نیکوکارانه مشارکت داشته باشند به این منظور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان واقع در ابتدای کوچه مشکی، آماده‌ دریافت همکاری‌ها و مساعدت‌های مردم شریف شهر و استان است.

انتهای پیام
captcha