خبرنگاری یکی از مولفه‌های توسعه جوامع بشری است
کد خبر: 3915142
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

خبرنگاری یکی از مولفه‌های توسعه جوامع بشری است

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با بیان اینکه خبرنگاری یکی از مولفه‌های توسعه جوامع بشری است، گفت: رسانه حلقه واسط بین مسئولین و مردم است که در این بین اگر حرف مردم توسط رسانه‌ها به مسئولین و یا برعکس نرسد تبعات مخربی به جای خواهد گذاشت.

خبرنگاری یکی از مولفه‌های توسعه جوامع بشری استمجید ملکیان، مدیر عامل خانه مطبوعات استان همدان، پنج شنبه 16 مردادماه در همایش تجلیل از خبرنگاران نیز در این مراسم گفت: استان همدان یکی از استان‌های قدرتمند کشور در حوزه خبر و اطلاع رسانی است.
وی با اشاره به اینکه اغلب رسانه‌های استان اخلاق رسانه ای را رعایت می‌کنند، افزود: خانه مطبوعات و رسانه‌های همدان یکی از استان‌‌های تاثیرگذار کشور در حوزه خبر و اطلاع رسانی است که مولفه تعهد و پایبندی رسانه‌ها به اخلاق رسانه‌ای موجب برتری و درخشش مجموعه رسانه‌های استان در کشور شده است.
ملکیان با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی فضای سختی در سطح کشور و استان حکم فرما است، گفت: حقوق و دستمزد پایین خبرنگاران و عدم امنیت شغلی برای این قشر زحمت کش جامعه از جمله مشکلات خبرنگاران استان است.
وی ابراز کرد: در همه جای دنیا، علوم انسانی همچون جامعه شناسی، خبرنگاری، روانشناسی و ...حرف اول را می‌زند اما در ایران خبرنگاری که یکی از مولفه‌های توسعه در جوامع بشری است نادیده گرفته می‌شود.
وی عنوان کرد: رسانه حلقه واسط بین مسئولین و مردم است که در این بین اگر حرف مردم توسط رسانه‌ها به مسئولین و یا برعکس نرسد تبعات مخربی به جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha