بستر فعالیت‌های اقتصادی در سایه امنیت فراهم می‌شود
کد خبر: 3915800
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

بستر فعالیت‌های اقتصادی در سایه امنیت فراهم می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: در راستای فرمایشات رهبری و نامگذاری سال با عنوان جهش تولید نیروی انتظامی امنیت را در شهرستان فراهم کرده چرا که اگر امنیت نباشد بستر فعالیت‌های اقتصادی هم فراهم نمی شود، همچنین در راستای فرمایش ایشان که «اجرای قانون یک تکلیف الهی است و در اجرای قانون با همه یکسان و جدی باشید» پلیس ناجا قانونمدار عمل می‌کند.

بستر فعالیت‌های اقتصادی در سایه امنیت فراهم می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، سرهنگ محمد معصومی فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در نشست با اصحاب رسانه گفت: اولویت ناجا در بحث جرائم اجتماعی، پیشگیری و آگاهی بخشیدن به مردم است و همچنین نیروی انتظامی تویسرکان در امر کشفیات جرم و جنایت، دستگیری سارقین و جمع آوری معتادان متجاهر‌ در استان از رتبه اول برخوردار است و خدمتگزاران نیروی انتظامی با تلاش‌های شبانه روزی در حفظ امنیت مردم عزیز می‌کوشند و به همین دلیل از شهرستان‌های شاخص در استان هستیم.
وی گفت: در راستای فرمایشات رهبر و نامگذاری سال با عنوان جهش تولید نیروی انتظامی امنیت را در شهرستان فراهم کرده چرا که اگر امنیت نباشد بستر فعالیتهای اقتصادی هم فراهم نمی شود، همچنین در راستای فرمایش ایشان که «اجرای قانون یک تکلیف الهی است و در اجرای قانون با همه یکسان و جدی باشید» پلیس ناجا قانونمدار عمل می کند.
معصومی افزود: در مبارزه و پیشگیری از سرقت اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است و در 4 ماهه امسال شاهد افزایش ۵۰ درصدی کشفیات هستیم همچنین برقراری امنیت محیط و مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان بخوبی انجام شده از این رو شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی مبارزه با قاچاق کالا بوده ایم و چندین انبار که اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احتکار کردند شناسایی و با آنها برخورد شده است.
معصومی اعلام کرد: تلاش نیروهای راهور شهرستان در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیک موجب شده که خوشبختانه با کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری مواجه باشیم و به جرأت می‌گوییم هیچ‌تصادف منجر به مرگ درون شهری نداریم.
فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی دلسوز مردم است و هر چه می‌کند صرفا در جهت حفظ جان و مال مردم است، گفت: دغدغه نیروی انتظامی فقط سلامت جان و مال مردم است و هر کاری که ما می‌کنیم تنها به منظور اجرای قوانین است و می‌دانیم فرهنگ‌سازی در بحث راهنمایی و رانندگی بیشتر از مقابله کار ساز است و رعایت قوانین به نفع خود مردم است و اصحاب رسانه و دستگاه‌های فرهنگی در بحث اغنا سازی مردم نقش به سزایی دارند.
معصومی با بیان اینکه تویسرکان همچنین در بحث رضایتمندی که از طریق سامانه ۱۹۷ نظرسنجی صورت می‌گیرد رتبه اول را در استان کسب کرده که این ناشی از قانونگذاری صحیح و اجرای درست مردم است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی جمع کردم معتادین متجاهر ظرف ۲۴ ساعت را دارد اما امکان اسکان و نگهداری آنها خصوصا در شرایط موجود کرونایی وجود ندارد اما اگر مسئولان امر بستر را برای نگهداری آنها فراهم کنند نیروی انتظامی در اسرع وقت اقدام به جمع آوری آنها خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: اقدامات خوبی در امر مبارزه با قاچاق چوب در شهرستان صورت گرفته که منجر به کشف چندین محموله قاچاق چوب شده و با کمک پلیس پاوا و دیگر ادارات چوب فروشان را ساماندهی کردیم و همچنین در بحث قاچاق طیور و احشام و خروج غیر قانونی آنها در شب وارد عمل شده و اجازه این کار برای هیچ‌شخصی داده نمی شود و از آنجا که پلیس شهرستان پلیسی متدین و با وجدان است تحت هیچ شرایطی از انجام وظیفه خود کناره گیری نمی کند.
معصومی در ادامه گفت: آیتم‌های مختلف جمع بندی شده باعث شده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در سال ۹۸ رتبه اول استان را کسب کند و تمامی قتل‌های انجام شده در شهرستان با روش‌های تحقیق علمی در اسرع وقت کشف و شنایایی و قاتلین دستگیر شده‌اند.
معصومی در پایان با بیان اینکه هر کس ناجا و نیروی انتظامی را زیر سوال ببرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال برده گفت: نیروی انتظامی از حمایت مردم، قانون و مقام معظم رهبری برخوردار است و از انجام وظیفه برای برقراری امنیت از کسی واهمه‌ای ندارد.

 

انتهای پیام
captcha