نوزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3916152
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) گفت: نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه انصارالحسین(ع) 26 مردادماه برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان سپاه همدان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی‌اکبر کریم‌پور، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع)، با تأکید بر برکات قرائت قرآن در زندگی گفت: در قرائت آیات وحی باید به مضامین و معانی متعالی آن نیز توجه کنیم و دستورات الهی را در امورات اجتماعی به‌کار بندیم.
وی گفت: ریشه بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های امروز جامعه، فاصله گرفتن از آیات قرآن و روایات ائمه اطهار علیهم‌السلام است.
کریم‌پور از برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان سپاه همدان خبر داد و گفت: مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل در سپاه استان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به صورت متمرکز در ستاد برگزار خواهد شد.
وی گفت: این مسابقات با حضور 60 نفر از بانوان در رشته‌های مفاهیم، ترتیل، تحقیق و حفظ انجام می‌شود.
کریم‌پور اضافه کرد: در رشته مفاهیم، تفسیر جزء بیستم قرآن کریم از تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی در نظر گرفته شده که نفرات برگزیده این مسابقات به مسابقات نهایی راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha