اجرای پویش «همکلاسی مهربان» پیش از بازگشایی مدارس در ملایر
کد خبر: 3916240
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

اجرای پویش «همکلاسی مهربان» پیش از بازگشایی مدارس در ملایر

مدیر آموزش‌وپرورش ملایر از اجرای طرح پویش همکلاسی مهربان در ملایر خبر داد و گفت: این طرح با مساعدت و همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی باهدف تأمین لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت پیش از بازگشایی مدارس اجرا می‌شود.

اجرای پویش «همکلاسی مهربان» پیش از بازگشایی مدارس در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش‌وپرورش ملایر، امروز 22 مردادماه، در جلسه رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه آموزش‌وپرورش، با اشاره به تأثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها، گفت: کمک‌های مؤمنانه با رویکرد مدرسه محوری در شهرستان اجرا می‌شود.
سلگی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه به همت فرهنگیان، عوامل اجرایی و آموزشی صف و ستاد، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها جمع‌آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.
وی افزود: اجرای طرح پویش همکلاسی مهربان با مساعدت و همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی نیز باهدف تأمین لوازم‌التحریر، کیف، کفش و البسه برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اولویت کاری پیش از بازگشایی مدارس است.
مدیر آموزش‌وپرورش نسبت به تحقق اهداف تعریف‌شده رزمایش کمک‌های مؤمنانه، پویش همکلاسی مهربان و پوشش کامل جامعه هدف ‌که همان خانواده‌های بی‌بضاعت هستند با همکاری بسیج و آموزش‌وپرورش ابراز خوشحالی کرد و گفت: دغدغه فرهنگیان نسبت به کمک به خانواده‌های نیازمند قابل تقدیر و تشکر است.
عزیزی، مسئول بسیج فرهنگیان بابیان این‌که بسیج همواره باروحیه جهادی یار و همراه آموزش‌وپرورش است، گفت: با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب بین دانش‌آموزان و فرهنگیان یک رزمایش باشکوه از کمک‌های مؤمنانه برگزار خواهد شد.
وی بابیان این‌که علاوه بر فرهنگیان و دانش‌آموزان عموم مردم نیز می‌توانند در این رزمایش که به همت آموزش‌وپرورش و بسیج برگزار می‌شود مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: باوجود مدرسه‌محوری در کمک‌های مؤمنانه از ظرفیت واحدهای مقاومت بسیج در آموزشگاه‌ها نیز بهره خواهیم گرفت تا با همدلی و همکاری لبخند شادی را بر لب دانش‌آموزان نیازمند بنشانیم.

انتهای پیام
captcha