برگزاری دومین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان وزارت بهداشت
کد خبر: 3918918
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

برگزاری دومین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان وزارت بهداشت

دومین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان ستادی وزارت بهداشت در پنج بخش آوایی، معارفی، هنری، تیمی و ادبی برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان وزارت بهداشتبه گزارش ایکنا از همدان، دومین جشنواره قرآنی خانواده کارکنان وزارت بهداشت در پنج بخش آوایی، معارفی، هنری، تیمی و ادبی برگزار می‌شود.
کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی همدان و خانواده‌هایشان تا پایان شهریورماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://quran.behdasht.gov.ir/page/qurani-festival در این جشنواره شرکت کنند.
بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ یک جزء، سه جزء ویژه بزرگسالان، حفظ ۲۵ سوره انتهایی قرآن کریم به همراه سوره حمد و ۱۵ سوره انتهایی قرآن کریم به همراه سوره حمد مختص فرزندان کارکنان، بخش معارفی با دو کتاب مهدویت و شرحی بر نهج‌البلاغه است.
بخش هنری نیز شامل رشته نقاشی با موضوع ایثار و فداکاری در خصوص کرونا تنها مختص فرزندان کارکنان، بخش تیمی با مشارکت سه عضو از خانواده کارکنان در سه رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، ترتیل و مفاهیم و بخش ادبی با رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو و داستان‌نویسی با موضوع واقعه غدیر خم و شعر نیز با موضوع ایثار و از خودگذشتگی با توجه به شرایط کرونا در کشور خواهد بود.
تمامی بخش‌های جشنواره قرآنی کارکنان ستادی وزارت بهداشت به صورت مجازی برگزار خواهد شد و صرفاً بخش تیمی و رشته‌های حفظ به صورت حضوری و در شرایط عادی کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha