ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3918921
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در همدان برگزار می‌شود

ششمین جشنواره سانه‌ای «ابوذر» در بخش‌های خبر، گزارش خبری، تحلیل، تحقیق، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه در همدان برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در بخش‌های، خبر، گزارش خبری، تحلیل، تحقیق، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و فیلم کوتاه در همدان برگزار می‌شود.
محور‌های این دور از جشنواره، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه‌، چهل سالگی دفاع مقدس‌، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام و امید آفرینی است.
علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان آذرماه سال جاری با مراجعه به سایت www.aboozarha.com نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
شرايط شركت در جشنواره
تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنين پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

تمامی رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشد.

آثار باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.

موارد زیر توسط دبیرخانه جشنواره پیش یا بعد از داوری رد خواهد شد:

اثر در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثر در رسانه فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد، به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد و اثری که مشخصات درج شده آن درسایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.

انتهای پیام
captcha