راهیابی 120 رتبه برتر قرآنی مسابقات سپاه همدان به مرحله نیمه‌نهائی
کد خبر: 3921960
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

راهیابی 120 رتبه برتر قرآنی مسابقات سپاه همدان به مرحله نیمه‌نهائی

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) با اعلام نفرات برتر سی‌ونهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه همدان، گفت: این دور از مسابقات با حضور 300 شرکت کننده برگزار شد که نفرات برتر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

راهیابی 82 رتبه برتر قرآنی مسابقات سپاه همدان به مرحله نیمه‌نهائیحامد حمیدی، مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم سپاه همدان خبر داد و اظهار کرد: مسابقات مقدماتی آقایان ویژه کادر و سربازان وظیفه در رده‌های سپاه همدان با حضور 300 شرکت کننده در استان برگزار شد.
وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات مقدماتی سپاه انصارالحسین(ع) افزود: در رشته مفاهیم جزء۲۳ از تفسیر نمونه، رضا آرام و روح‌الله افشاری بعنوان نفرات اول، مجتبی ساکی نفر دوم و میلاد کرمی نفر سوم معرفی شدند، در بخش سربازان نیز محمدمهدی تکاپویی موفق به کسب رتبه در این رشته شد.
حمیدی اضافه کرد: در رشته قرائت سید مجید حسینی، مهدی روشن خاص و سیدکاظم عزیزی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و سرباز جلیل رحمانی حائز رتبه برتر شد.
وی با اشاره به نفرات برتر رشته ترتیل نیز بیان کرد: مهدی روشن‌خاص نفر اول، سید مجید حسینی نفر دوم و قاسم ناصری و مجتبی میرزایی هر دو نفر سوم این رشته بودند.
حمیدی یادآور شد: در رشته حفظ نیز محمد روهینا در بخش کارکنان و سرباز سید مهدی مرتضوی موفق به کسب رتبه شدند، در رشته اذان نیز ابوالقاسم صفری و هادی لطفی در بخش کارکنان و جلیل رحمانی و رضا محمدی در بخش سربازان حائز رتبه برتر شدند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی آقایان در تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) سپاه افزود: در رشته مفاهیم جزء۲۳ رضا وفایی، علی صامت و وحید جامه بزرگ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل مهدی آبی رتبه اول و مسعود هندی نیز موفق به کسب رتبه دوم در این رشته شدند.
حمیدی با اشاره به نفرات برتر رشته قرائت ابراز کرد: حمید افشاری و حسین اولادیان نفرات اول و دوم این رشته بودند و در رشته اذان نیز رضا شیرمحمدی نفر اول و مجید نانکلی نفر دوم شدند.
وی افزود: در رشته حفظ ۵ جزء تنها محمد مختاری معین توانست حائز رتبه شود.

حمیدی به نفرات برتر مسابقات مقدماتی ناحیه همدان نیز اشاره کرد و گفت: در رشته مفاهیم جواد آبی نفر اول و مهدی کدخدا مرادی بعنوان نفر دوم، محمد خانی نفر سوم و در بخش ویژه سربازان در این رشته احمد بیات و بهمن ملایی حائز رتبه شدند. در رشته قرائت هادی عاشقلو به عنوان رتبه برتر و در رشته ترتیل نیز سید اسماعیل موسوی و اکبر حیدری نفرات اول و دوم و احمد بیات نیز در بخش سربازان حائز رتبه شدند، در رشته اذان عباس متین در بخش کارکنان و بهمن مولایی در بخش سربازان و در رشته حفظ بهمن مولایی در بخش سربازان معرفی شدند.

حمیدی با اشاره به نفرات برتر شهرستان ملایر اعلام کرد: در رشته مفاهیم محمد زهره‌وند نفر اول، علی مرتضی زنگنه نفر دوم، حامد غفوری و حسن رضایی نفرات سوم، در رشته قرائت حسین افشار و احمد اکبری نفرات اول و دوم شدند.
وی افزود: در رشته ترتیل نفر اول حسین افشار، نفر دوم حامد حسنی، نفر سوم علی یارداوری شدند و در رشته اذان حسین افشار نفر اول، رسول احمدی نفر دوم، علیرضا باقری و محسن احمدوند هر دو نفر سوم شده و در رشته حفظ ۵جزء نیز وحید حسینی حائز رتبه شد، در بخش مفاهیم سربازان امیر احمدوند نفر اول، حسین بازبندی نفر دوم شدند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در شهرستان‌های مختلف استان نیز برگزار شد، افزود: در شهرستان فامنین در رشته ترتیل علیرضا ترابی دانش و مهدی عزیزی به ترتیب نفرات اول و دوم، در رشته قرائت محمدرضا قربانی، در رشته تفسیر  مهدی عزیزی نفر اول و  مرتضی قراباغی نفر دوم و علی رضایی و امید نادری موفق به کسب رتبه برتر رشته اذان شدند.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات مقدماتی ناحیه کبودرآهنگ نیز گفت: در رشته مفاهیم محمدرضا مسلم‌خانی، سجاد امیدخواه و علیرضا نوروزی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و علی جعفری زادگان، حسین رستمی و مهدی قربانی نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته ترتیل را به دست آوردند.
حمیدی اضافه کرد: در رشته تحقیق حبیب‌اله ترابی فتح نفر اول و علی جعفری زادگان نفر دوم، رشته اذان سجاد امیدخواه، حسین رستمی به ترتیب نفرات اول و دوم شدند و در بخش سربازان در رشته ترتیل سید محمدحسین موسوی، رشته تحقیق سید محمدحسین موسوی حائز رتبه برتر شدند.

رئیس دارالقرآن سپاه همدان خاطرنشان کرد: در مسابقات مقدماتی ناحیه بهار نیز در رشته قرائت ناصر امدادی و در بخش سربازان پیمان احسانی، در رشته ترتیل محمد غلامی، مجید چراغی و مجتبی شاهمرادی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و در رشته اذان نیز رضا قهرمانی و پیمان احسانی حائز رتبه اول و دوم شدند.

حمیدی بیان کرد: در مسابقات مقدماتی اسدآباد اسماعیل شیشکانی در رشته مفاهیم جزء۲۳، جمال گوهری در رشته قرائت و یزدان صفری در رشته اذان و ترتیل توانستند حائز رتبه شوند.

حمیدی با اشاره به اعلام نفرات برتر مسابقات مقدماتی قرآن شهرستان تویسرکان گفت: در رشته مفاهیم آقایان مسعود بیات در بخش کارکنان و حمید شمس‌الهی در بخش سربازان حائز رتبه شده، در رشته قرائت مصطفی گمار نفر اول و سعید رستگاری نفر دوم، در رشته ترتیل رضا سوری در بخش کارکنان و مهران جلیلوند در بخش سربازان حائز رتبه شده و در رشته اذان نیز مسعود جلیلوند در بخش کارکنان و مسعود شریعتمداری در بخش سربازان توانستند رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

وی با اشاره به رتبه‌های برتر مسابقات مقدماتی رزن و با توجه ب اینکه رشته مفاهیم در این شهرستان مورد استقبال قرار نگرفت، تصریح کرد: در رشته قرائت سید علی زارعی، در رشته ترتیل مهدی گلزاری، در رشته حفظ سربازان حافظ رضایی، در رشته اذان، سیدعلی زارعی و مهدی گلزاری حائز رتبه شدند.

این مقام مسئول نیز با اعلام رتبه‌های مرکز مقاومت قهاوند خاطرنشان کرد: در رشته مفاهیم محسن احمدی حائز رتبه برتر، علی نصیری و بهرام صادقی نفرات اول و دوم رشته قرائت، در رشته ترتیل محسن مرادی نفر اول، علی سرور ملامیرزایی نفر دوم، حمید ذوقی و احسان چهارده چلیکی نفرات سوم بودند، در رشته اذان اسماعیل نوری آریان و رحمان قهاوندی حائز رتبه‌های برتر شدند.

حمیدی گفت: نفرات برتر مسابقات مقدماتی نهاوند در رشته مفاهیم نفر اول محسن قاسمی و نفر دوم ابراهیم سیف بودند و در رشته قرائت مصطفی خرم آبادی نفر اول و حبیب باشنا نفر دوم، در رشته ترتیل داود علی بخشی و حمید پورمهدی در بخش کارکنان، احسان جلالوند و محمد سماواتی هر دو در بخش سربازان حائز رتبه شدند.
وی ادامه داد: در رشته اذان حامد خویشوند بعنوان نفر اول، داود جلالوند و حبیب باشنا بعنوان نفرات دوم و حامد احمدوند بعنوان نفر سوم و محمد جلالوند در بخش سربازان حائز رتبه شدند.

وی با تأکید بر اینکه نفرات برتر به مسابقات نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا می‌کنند، بیان کرد: این دوره در 30 مهرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha