پویش «شیرخوار بی‌شیر» در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 3922916
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
با هدف اهدای شیرخشک به نوزادان نیازمند؛

پویش «شیرخوار بی‌شیر» در همدان اجرا می‌شود

دبیر مجمع فعالان مردمی عرصه جمعیت استان همدان گفت: به یاد طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) و با هدف اهدای شیرخشک به کودکان شیرخوار محروم پویش «شیر خوار بی شیر» در همدان برگزار می‌شود.

پویش «شیرخوار بی‌شیر» در همدان اجرا می‌شودمیلاد صالحی، دبیر مجمع فعالان مردمی عرصه جمعیت استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به یاد طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) و با هدف اهدای شیرخشک به کودکان شیرخوار محروم، پویش «شیر خوار بی شیر» در همدان برگزار می‌شود.
دبیر مجمع فعالان مردمی عرصه جمعیت استان همدان ادامه داد: این پویش در راستای تعظیم شعائر دینی و به نوعی اجرای کمک‌های مومنانه با همکاری، موسسه فروغ اندیشه، موسسه خیریه الزهرا و جامعه ایمانی مشعر در استان اجرا می‌شود.
صالحی با اشاره به اینکه این پویش تا پایان اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: در راستای اجرای این پویش، 30 کودک محروم از شیرمادر در استان شناسایی شده است که می‌توانند از ویزیت پزشک ماما و شیر خشک رایگان بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: این کودکان به همراه مادران خود می‌توانند از ویزیت رایگان 3 پزشک ماما که با این مجموعه همکاری دارند بهره‌مند شده و طبق تشخصیص پزشک، شیر خشک (نوع 1، 2 ، 3) دریافت کنند.
صالحی با اشاره به اینکه بر اساس حد وسع و توان این مجموعه و نهاد‌های همیار، ما می‌توانیم تنها 2 شیر خشک به جامعه هدف این طرح اهدا کنیم، گفت: در صورت کمک‌های مردمی و خیرین این تعداد می‌تواند افزایش داشته باشد.
مدیر موسسه فروغ اندیشه همدان ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در پویش «شیرخوار بی‌شیر» می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6063737004841928 به نام اندیشه نور الوند واریز نمایند.
صالحی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Www.mfah.ir و یا آدرس @mfandisheh در پیام رسان تلگرام مراجعه کنند و شماره‌های 09186727280 و 08132534500 نیز آماده پاسخ گویی به عزیزان در این طرح است.

انتهای پیام
captcha