رسانه‌ها، اعتماد را در قشر خاکستری زنده کنند
کد خبر: 3923023
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

رسانه‌ها، اعتماد را در قشر خاکستری زنده کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر ایجاد و تقویت فضای امید و اعتماد در جامعه از سوی رسانه‌ها گفت: باید بتوانیم در قشر خاکستری اعتماد را زنده کنیم.

رسانه‌ها، اعتماد را در قشر خاکستری زنده کنندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، روز گذشته 24 شهریورماه، در جمع مدیران رسانه‌ای استان همدان اظهار کرد: اعتمادسازی و امید آفرینی نیاز جامعه امروز است که رسانه‌ها در انعکاس اتفاقات خوب وکارهای تاثیرگذار مسئولان نیز باید کوشا باشند تا اعتماد در جامعه حاکم باشد.
وی تصریح کرد: گاهی رسانه‌ها به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرند که این اتفاق در زمان انتخابات و برای رسیدن به اهداف شخصی بیشتر نمود پیدا می‌کند اما دیدگاه ما به رسانه‌ها ابزاری و سوء استفاده‌گرانه نیست.
شعبانی با تاکید بر ایجاد ارتباط موثر رسانه‌ها با قشر خاکستری جامعه اضافه کرد: این قشر در معرض خطر کنترل فکری است و رسانه‌های معاند این طیف را هدف قرار داده و برای آن‌ها برنامه ریزی دارد.
وی همچنین انتقاد را راهگشا دانست و ادامه داد: با نقد موافقم و از نقد نمی‌ترسم، نقد می‌تواند باعث حرکت رو به جلو شود و در کنار نقد باید اخلاق نیز رعایت شود.
شعبانی همچنین گفت: قدرت نویسندگی و سواد رسانه‌ای را در استان عالی نمی‌دانم و از خبرنگاران می‌خواهم خواسته‌ها و نظرات مردم را به ما منتقل کنند.

انتهای پیام
captcha