برپایی نمایشگاه هنری با ارائه ۷۰۰ اثر از هنرمندان ملایری
کد خبر: 3924045
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

برپایی نمایشگاه هنری با ارائه ۷۰۰ اثر از هنرمندان ملایری

نمایشگاه گروهی ۷۰ هنرمند ملایری با ارائه ۸۰۰ اثر هنری در این شهرستان برپا شد.

برپایی نمایشگاه هنری با ارائه 700 اثر از هنرمندان ملایریبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به‌همت جمعی از مربیان فارغ‌التحصیل رشته هنر و با همکاری و حضور 70 هنرمند و مربی ملایری در رشته‌های خوشنوسی، تذهیب، نقاشی و طراحی، رشته‌های چوبی (منبت ریزقلم، معرق، پیکرتراشی و ...) چرم، رزین، گرافیک رایانه، گلدوزی، عروسک‌سازی، میناکاری، زیرلعابی، کاشی معرق، دکوپاژ، پتینه و سرامیک دست‌ساز دایر شده است.

مدیریت این گروه هنری را مهناز اسدی بر عهده دارد و اغلب مربیان این مجموعه هنری از فارغ‌التحصیلان رشته هنر هستند که در طول یکسال و نیم اخیر به پرورش استعدادهای هنری این شهرستان مشغول بوده‌اند و تاکنون 250 هنرمند را آموزش داده‌اند. اولین نمایشگاه گروهی این مجموعه در مهرماه سال 98 برگزار شد که با استقبال خوب مردم فرهنگ‌دوست و علاقه‌مندان هنر مواجه شد.

آثار بیش از 70 نفر از هنرمندان فرهیخته ملایری با 800 اثر هنری در این نمایشگاه ارائه شده و تا 5 مهرماه 99 در بلوار سیف‌الدوله (پارک) روبه‌روی اداره مخابرات طبقه فوقانی پوشاک اسدی هر روز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام
captcha