ثبت دو وقف جدید در نهاوند
کد خبر: 3924049
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵

ثبت دو وقف جدید در نهاوند

سرپرست اداره اوقاف نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف جدید با نیت ساخت حسینیه در این شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت دو وقف جدید در نهاوندسیدحسین حسینی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو وقف جدید با نیت ساخت حسینیه در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: اولین وقف زمینی به متراژ 600 متر و و ارزش 100 میلیون تومان، در روستای اسدآباد نهاوند است که از سوی جمعی از اهالی این روستا با هدف ساخت حسینیه به ثبت رسیده است.

سرپرست اوقاف نهاوند اضافه کرد: وقف دوم توسط یکی از واقفان خیراندیش روستای توانه نهاوند در قالب زمینی به متراژ 190 متر و ارزش 120 میلیون تومان است که به نیت ساخت حسینیه در این روستا، وقف شده است.

حسینی اشاره‌ای به مسابقات شفاهی قرآن حفظ و مفاهیم داشت و گفت: هفته گذشته، آزمون رشته شفاهی حفظ قرآن ویژه کودکان زیر 10 سال برگزار شد که 46 نفر در این آزمون شرکت کردند.

سرپرست اوقاف نهاوند با بیان اینکه این آزمون در رشته حفظ 1 جزء و 5 جزء برگزار شد، گفت: 29 بانو و 17 آقا در این مسابقات شرکت داشتند که به‌زودی نفرات برگزیده این آزمون معرفی و تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha