افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در همدان / ساخت یک خانه عالم در تویسرکان
کد خبر: 3924090
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

افتتاح ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی در همدان / ساخت یک خانه عالم در تویسرکان

جانشین سپاه انصارالحسین‌(ع) همدان با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود، گفت: ساخت یک خانه عالم در روستای قلعه نو تویسرکان و بازسازی و مرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

افتتاح 13 پروژه محرومیت‌زدایی در همدان/ ساخت یک خانه عالم در تویسرکانمهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این مجموعه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، افتتاح 13 پروژه محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: در این پروژه‌ها ساخت یک خانه عالم در روستای قلعه نو شهرستان تویسرکان و بازسازی و مرمت مسجد روستای سایان رزن در دستور کار است.

فرجی اشاره‌ای به دیگر پروژه‌های این مجموعه داشت و اضافه کرد: تکمیل و تجهیز کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان شهر قهاوند و ساخت و نصب المان گلزار شهدای روستای ولی محمد، قورجینه و کسلان قیه شهرستان کبودرآهنگ از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

وی از انتقال آب شرب به روستای برفیان تویسرکان و مرمت و احیای قنوات در روستای جین طراقیه کبودرآهنگ، مرمت و لایروبی قنات روستاهای چرمق کبودرآهنگ و قنات‌های روستای آب هندو همدان در این ایام خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه استان ابراز کرد: احیای 4 کیلومتر قنات روستای در جزین، مرمت یکی از مدارس روستای قشلاق ملایر و مرمت و مناسب‌سازی 40 باب منزل مسکونی مددجویان بهزیستی استان همدان از دیگر اقدامات این مجموعه در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha