پیشکسوت دفاع مقدس در جامعه ما تبدیل به مکتب شده است
کد خبر: 3924343
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

پیشکسوت دفاع مقدس در جامعه ما تبدیل به مکتب شده است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: پیشکسوت دفاع مقدس، یک مقام الهی است که در جامعه ما تبدیل به یک مکتب شده است.

پیشکسوت دفاع مقدس در جامعه ما تبدیل به مکتب شده استبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در آئین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: پیشکسوت دفاع مقدس، یک مقام الهی است که در جامعه ما تبدیل به یک مکتب شده است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: در مکاتب دنیا عموما انسان‌ها و سیاست مداران همگی با کمک هم مکتبی را شکل می‌دهند اما در جامعه امام زمانی ما فرد یک مکتب را ایجاد می‌کند همچون مکتب شهید سلیمانی، شهید همدانی و حججی.
ظفری اضافه کرد: شهید ما یک مکتب ایجاد می‌کند همچون مکتبی که شهید سلیمانی ایجاد کرد و پس از خود ۶۰ الی ۷۰ میلیون انسان را به دنبال خود کشاند.
وی ادامه داد: پیشکسوت دفاع مقدس امروز تبدیل به یک آئین کلی می‌شود چرا که در تمام شرایط با جان و دل حضور داشته و بر کسی منت نمی‌گذارد و وظیفه امنیتی و اجتماعی خود را به خوبی به انجام می‌رساند.
ظفری یادآور شد: در جامعه ما پیشکسوت دفاع مقدس از کوچکی، بزرگ می‌شود، جنگ و دفاع مقدس یک حرکت جمعی بوده لذا همگی باید امروز حافظ و پشتیبان ارزش‌های این دفاع مقدس باشند.
مدیر بنیاد کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه همگی باید پای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس باشند ادامه داد: پیشکسوت یک آرمان همگانی است‌.

صحنه‌های ناب دفاع مقدس با حضور مستمر و عالمانه مردم رقم خورد

سعید شاهرخی، استاندار همدان، در این مراسم اظهار کرد: رمز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی وجود پر برکت رهبر کبیر انقلاب و پس از ایشان مقام معظم رهبری و همچنین حضور مستمر و عالمانه آحاد مردم در صحنه بوده است.

استاندار همدان افزود: آن روز که نظام سلطه و همچنین رژیم غاصب پهلوی به زیر کشیده شد همین مردم با رهبری امام خمینی (ره) توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی اضافه کرد: وقتی استکبار منافع خود را از دست رفته دید و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در کشور طنین‌انداز شد، جنگی را علیه ما تحمیل کردند، آن زمان حضور مردم با رهبری امام خمینی(ره) موجب شد تا صحنه‌های زیبا و بی‌بدیلی رقم زده شود و تا به امروز این حضور ارزشمند و رهبری ادامه داشته است.

شاهرخی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوت تجلیل از همه ارزش‌های الهی است، پیشکسوتان برای حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز به حق شایسته تقدیر هستند، مردم هیچگاه رشادت‌ها و دلیری‌های پایگاه نوژه، سپاه انصار، ارتش و بسیجیان استان و کشور را دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.

استاندار همدان ابراز کرد: طی ۴۰ سال فعالیت و کار سیاسی و اجتماعی، بهترین دوران برایم همان دوران جنگ و دفاع مقدس بود.

انتهای پیام
captcha