برپایی محفل انس با قرآن در ملایر هم‌زمان با هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3924373
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

برپایی محفل انس با قرآن در ملایر هم‌زمان با هفته دفاع مقدس

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برپایی محفل انس با قرآن در ملایر هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

برپایی محفل انس با قرآن در ملایر هم‌زمان با هفته دفاع مقدسایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام مختلف سال نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن اقدام می‌کند، اظهار کرد: محافل انس با قرآن باهدف ترویج فرهنگ قرآنی و جذب جوانان و مردم به کتاب وحی در مناسبت‌های مختلف ازجمله ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری نیز چندین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته در سطح شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارشده است، گفت: در فضای مجازی نیز برنامه‌های قرآنی انجام‌شده است.

یارمحمدی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرا برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان «قرآن و انس با شهدا» هم‌زمان با هفته دفاع مقدس است که این محفل هم‌زمان با نماز مغرب‌و عشا در روز اول مهرماه در حسینیه ثارالله (مسجد ولی‌عصر(عج)) ملایر برگزار خواهد شد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: قاری این محفل آقای سوری از قاریان خوش‌نام شهرستان ملایر است و این برنامه همراه با تفسیر آیات قرآن و برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر، سپاه ناحیه ملایر، اداره ورزش و جوانان و هیئت صادقیه و با حضور علاقه‌مندان به کتاب وحی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha