ضرورت «راه‌اندازی «تالار مشاهیر» در کنار جشنواره شهروند برگزیده
کد خبر: 3924689
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

ضرورت «راه‌اندازی «تالار مشاهیر» در کنار جشنواره شهروند برگزیده

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان گفت: توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در جشنواره شهروندان برگزیده و همینطور ایجاد تالار مشاهیر، می‌توان از آنها به عنوان یک برندفرهنگی و گردشگری برای معرفی همدان در سطح ملی و فراملی بهره جست.

ضرورت راه‌اندازی تالار مشاهیر در کنار جشنواره شهروند برگزیدهبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان، رضوان سلماسی در بازدید از دبیرخانه جشنواره شهروندان برگزیده افزود: لازم است امسال در کنار برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده ایجاد تالار برگزیدگان هم پیگیری شود، ایجاد این تالار برای معرفی شهروندان برگزیده و نیز بزرگان حوزه‌های مختلف شهر همدان پیشنهاد شده است.
سلماسی اضافه کرد:با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در جشنواره شهروندان برگزیده و همینطور ایجاد تالار مشاهیر، می‌توان از آنها به عنوان یک برندفرهنگی و گردشگری برای معرفی همدان در سطح ملی و فراملی بهره جست.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌ هنرمندان همدانی در حوزه فرهنگ، اظهارکرد: هنرمندان همدانی ظرفیت بی بدیلی هستند که لازم است در برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده نه تنها از پتانسیل هنرمندان ساکن در همدان بهره گرفته شود بلکه از تجربه، دیدگاه و توان هنرمندان همدانی ساکن در سایر شهرها نیز استفاده شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه حوزه فرهنگی شهرداری همدان طی سه سال گذشته روند رو به رشدی داشته است، یادآور شد: انتظار می‌رود با تلاش‌های بیشتر به حد ایده‌آل برسد، قطعا با روندی که بویژه در طی یک سال پیش اتفاق افتاد امیدواریم بزودی شاهد اقدامات ماندگاری در حوزه فرهنگی باشیم.

انتهای پیام
captcha