جهاددانشگاهی با نگاه ویژه به نخبگان علمی مسیر خود را ادامه دهد
کد خبر: 3924893
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

جهاددانشگاهی با نگاه ویژه به نخبگان علمی مسیر خود را ادامه دهد

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: یکی دیگر از ارزش‌های جهاد دانشگاهی، نگاه به نخبگان علمی کشور و استفاده از ظرفیت دانشگاه در این مجموعه است که خوشبختانه گام‌های خوب و اساسی در این حوزه برداشته شده است.

برداشتن گام‌های خوب جهاددانشگاهی؛ با نگاه به نخبگان علمیبه گزارش ایکنا از همدان، ابوالقاسم الماسی، مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان، امروز 2 مهرماه، در آئین تکریم ومعارفه رئیس جهاددانشگاهی استان همدان ضمن گرامیداشت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع از ارزش‌ها کار بزرگی بود که در دفاع مقدس از سوی جوانان این مرزوبوم و مردم رقم خورد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان افزود: طبق سخن مقام معظم رهبری، «جهاد دانشگاهی یکی از پویش‌های انقلاب است»، این جمله عمیق و مهم نشان از جایگاه بالا و ارزشمند این مجموعه در تحولات انقلاب فرهنگی و حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و ...دارد.

الماسی اظهار کرد: یکی دیگر از ارزش‌های جهاددانشگاهی، نگاه به نخبگان علمی کشور و استفاده از ظرفیت دانشگاه در این مجموعه است که خوشبختانه گام‌های خوب و اساسی در این حوزه برداشته شده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در کشور، بدون حاشیه، کارهای بزرگی را به انجام رسانده است، ادامه داد: در استان همدان نیز اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند آقای اسدی در دوران ریاست جهاددانشگاهی همدان، ادامه داد: آقای اسدی جزء مدیران خوش فکر، دونده، توانمند و جهادی بود که زحمات بسیاری برای این مجموعه کشید.

وی با بیان اینکه اسدی در دولت 11 و 12 کارهای بزرگی را به انجام رساند، افزود: آقای اسدی در دوران خدمت خود به لحاظ کمی و کیفی اقدامات خوبی در حوزه سخت افزاری، آموزش، تحقیقات و ... انجام دادند.

الماسی با بیان اینکه دولت و نظام اهتمام ویژه‌ای نسبت به جهاددانشگاهی و برنامه‌های آن دارند، تصریح کرد: توجه دولت به این نهاد انقلابی را می‌توان از کمک‌های 9 میلیاردی دولت به این مجموعه استانی طی سه سال متوالی مشاهده کرد.

وی در پایان اظهار کرد: در سال 99 نیز که دولت با مشکلات مالی و کمبود بودجه مواجه است کمک 5 میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی داشته است که این مهم نشان از جایگاه ارزشمند جهاد دانشگاهی و مدیریت خوب ارشد این مجموعه در کشور و استان در راستای توسعه امور علمی دارد.

مهدی باصولی، معاون هماهنگی و امور مجلس دفتر مرکزی جهادانشگاهی، نیز در این مراسم  اظهار کرد: آقای اسدی رئیس سابق جهاد دانشگاهی، در دوران خدمت خود، خدمات شایسته‌ای در استان به انجام رساندند.
معاون هماهنگی و امور مجلس دفتر مرکزی جهادانشگاهی افزود: آقای اسدی در دوران خدمت خود، توانست بسته‌های متنوعی از خدمات را در جهاددانشگاهی استان به عرضه نمایش بگذراد.
وی اضافه کرد: وی توانست در سال‌های اخیر بسته‌های خدماتی این مجموعه را دانش بنیان‌تر کند، در حوزه آموزش عالی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان همدان، خدمات تخصصی خوبی به انجام رسیده است.
باصولی با اشاره به اینکه جای کار در حوزه‌های مختلف جهاد دانشگاهی بسیار است، گفت: امیدواریم رئیس جدید جهاددانشگاهی استان همدان با استفاده از ظرفیت افراد مجرب و نخبه همراه با تعامل دستگاه‌های دیگر اقدامات این مجموعه را بهتر از قبل پیش ببرد.

انتهای پیام
captcha