ایثار در جامعه امروز خدمت به مردم است
کد خبر: 3925286
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

ایثار در جامعه امروز خدمت به مردم است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: امروز دفاع از کشور عزیزمان وظیفه و برای ما افتخار است، سردار همدانی خدمت به آحاد مردم را ایثار می‌دانست و می‌گفت هر کسی که به نظام اسلامی خدمت کند ایثارگر است .

ایثار در جامعه امروز خدمت به مردم استبه گزارش ایکنا از همدان، نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح همدان، روز گذشته 4 مهرماه، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام برگزار شد.
در راستای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان و تجدید بیعت با آرمان‌های والای این عزیزان مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای گمنام با حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان همدان و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان در محل یادمان شهدای گمنام پارک مردم برگزار شد.
منصور ستوده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان و رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: راه شهیدان همواره ادامه دارد و کارکنان صنعت آب و برق استان همدان قدردان فداکاری شهدا و ایثارگران هستند.
مهدی ظفری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس اظهار کرد: امروز هم دفاع از کشور عزیزمان وظیفه و برای ما افتخار است و شهادت در این راه آرزوی ماست.
وی با بیان خاطراتی از سردار شهید حاج حسین همدانی افزود: سردار همدانی خدمت به آحاد مردم را ایثار می‌دانست و می‌گفت هر کسی که به نظام اسلامی خدمت کند ایثارگر است .
مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به خدمات ارزشمند صنعت آب و برق استان در تأمین آب و برق مورد نیاز مردم ادامه داد: کارکنان این صنعت نیز ایثارگران جامعه ما هستند که در راه خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha