کمک 40 میلیون تومانی بانوان طلبه ملایری به نیازمندان
کد خبر: 3926167
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

کمک 40 میلیون تومانی بانوان طلبه ملایری به نیازمندان

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر با اشاره به اقدامات این حوزه علمیه ملایر در ایام کرونا از کمک‌های 40 میلیون تومانی حوزویان به 40 خانواده‌ نیازمند خبر داد و گفت: در ایام کرونا کلاس‌های این مرکز به صورت مجازی در حال برگزاری است.

کمک 40 میلیون تومانی بانوان طلبه ملایری به نیازمندانپروانه ترکمان اسدی، مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بابیان اینکه این حوزه علمیه به‌عنوان یکی از حوزه‌های علمیه موفق استان همدان در شهرستان ملایر فعالیت دارد، اظهار کرد: این حوزه در حال حاضر با بیش از 150 طلبه خانم فعال است.
وی بابیان اینکه در سال تحصیلی جاری 35 نفر از خواهران در این حوزه پذیرش شده‌اند، گفت: پذیرفته‌شدگان در این حوزه از بین علاقه‌مندان برای تحصیل در حوزه علمیه بعد از انجام مصاحبه و داشتن شرایط لازم پذیرش و در حال حاضر در این حوزه مشغول تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر حوزه علمیه خواهران ملایر حوزه علمیه خواهران شهر سامن نیز از بین افراد پایان دوره هشتم و نهم و دهم با شرط سنی ۱۷ سال طلاب خواهر را پذیرش کرده است، گفت: در سطح شهرستان ملایر دو حوزه علمیه خواهران فعال است.
ترکمان اسدی از شروع کلاس‌های حوزه علمیه خواهران ملایر از 15 شهریورماه خبر داد و گفت: طی دو هفته کلاس‌ها به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد که با توجه به شرایط کشور و شهرستان در حال حاضر کلاس‌ها به‌صورت آنلاین و مجازی در حال برگزاری است و با توجه به نیاز برخی کلاس‌ها به‌صورت حضوری تعدادی از دروس اختصاصی با رعایت همه موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در هفته یک یا دو بار در حوزه برگزار می‌شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب (س) ملایر در ادامه با اشاره به اقدامات این حوزه علمیه ملایر در ایام کرونا از کمک‌های 40 میلیون تومانی حوزویان به خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این کمک‌ها به‌صورت بسته معیشتی با هزینه هر بسته 250 هزار تومان بین 40 خانواده ازجمله خانواده طلاب نیازمند توزیع شد.
وی بابیان اینکه تعداد 2 هزار ماسک نیز به همت بانوان حوزوی این حوزه تهیه و به‌صورت رایگان در بین مراکز درمانی و مردم توزیع شد، گفت: تهیه و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، پخت و توزیع غذای گرم و ... از دیگر اقدامات این حوزه از زمان شیوع کرونا تاکنون بوده است.
ترکمان اسدی بیان کرد: برگزاری مراسم عزاداری و سخنرانی با حضور روحانیون برای حوزویان، برگزاری تجمع بانوان حوزوی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص) و... از دیگر برنامه‌های اجرایی این حوزه در ایام کرونا بوده است.

انتهای پیام
captcha