توزیع ۱۰۰۰ عدد ماسک در بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر
کد خبر: 3926227
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

توزیع ۱۰۰۰ عدد ماسک در بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع هزار عدد ماسک در بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر در هفته جاری خبر داد.

توزیع ۱۰۰۰ عدد ماسک در بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) ملایرحمیدرضا نوروزی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از محل نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از یک‌صد میلیون تومان اقلام بهداشتی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سطح شهرستان در مراکز درمانی و بین مردم توزیع‌شده است.
وی بابیان اینکه علاوه بر این اقلام، بیش از 3 هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد، گفت: برای هر کدم از این بسته‌ها بین 300 تا 400 تومان هزینه شده که در ماه رمضان و ماه محرم در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه و شمیم حسینی در سطح شهرستان ملایر توزیع‌شده است.
نوروزی بابیان اینکه توزیع این بسته‌ها نیز از محل نیت واقف مرحوم سیف‌الدوله بوده است، افزود: اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه تا پایان سال نیز احتمالاً در سطح شهرستان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه از توزیع 10 میلیون تومان اقلام بهداشتی به بخش کرونای بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در هفته جاری خبر داد و گفت: این اقلام از محل نیت واقف مرحوم شادروان سیف‌الدوله انجام شد.
وی یادآور شد: این اقلام شامل یک دستگاه اکسیژن، یک هزار عدد ماسک و تعداد زیادی مواد ضدعفونی‌کننده بوده است.

انتهای پیام
captcha