هدف اسرائیل از زندانی کودکان فلسطینی؛ خارج کردن آنان از افکار مقاومت
کد خبر: 3926379
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

هدف اسرائیل از زندانی کودکان فلسطینی؛ خارج کردن آنان از افکار مقاومت

مهم‌ترین هدف اسرائیل از بازداشت و زندانی کردن کودکان فلسطینی خارج کردن آن‌ها از افکار مقاومت و مبارزه‌جویی علیه صهیونیست‌هاست.

هدف اسرائیل از زندانی کردن کودکان فلسطینی؛ خارج کردن آنان از افکار مقاومتبه گزارش ایکنا از همدان، ۹ مهر، سالروز شهادت نوجوان غیور فلسطینی،‌ محمد‌الدوره را روز همبستگی با كودكان و نوجوانان فلسطینی نامیده‌اند تا یاد و خاطره این مردان كوچك دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود.
حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین و رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس شریف به مناسبت روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن در ذیل می‌آید:

12 سال پیش در سال 2000 میلادی در چنین روزی محمد الدوره نوجوان 12 ساله فلسطینی هنگامی‌که پشت پدر خود مخفی‌شده بود تا از آتش نظامیان صهیونیستی در امان باشد، توسط یک سرباز مسلح به سلاح گرم با شلیک چند گلوله در برابر دیدگان پدر، مردم و شبکه‌های خبری به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی سال‌های متمادی است که سیاست مخرب و گسترده‌ای را علیه کودکان فلسطینی آغاز کرده و با بازداشت، قتل و شکنجه کودکان فلسطینی به بهانه‌های پوچ و واهی، آنان را در ورطه خطر جدی قرار داده است. ارتش اشغالگر صهیونیستی و نیروهای امنیتی این رژیم برای بازداشت و زندانی کردن کودکان فلسطینی از راه‌ها و روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند که درواقع می‌توان گفت همه آن‌ها نوعی ربودن کودک از کوچه، خیابان، خانه و کاشانه آنان است. مهم‌ترین هدف اسرائیل از بازداشت و زندانی کردن کودکان فلسطینی خارج کردن آن‌ها از افکار مقاومت و مبارزه‌جویی علیه صهیونیست‌هاست.

امروز بزرگ‌ترین جرم نوجوانان فلسطین، زاده شدن در سرزمین مادری‌شان است و برخورد نظامیان اشغالگر صهیونیستی با آن‌ها چنان زننده و غیرانسانی است كه رسانه‌های دنیا را جرئت پخش آن نیست. به‌عنوان نمونه می‌توان به بازداشت هزاران نوجوان فلسطینی كه سنی بین 13 تا 18 سال داشته‌اند را در سال‌های انتفاضه الاقصی بیان كرد كه از آغاز و در هنگام بازداشت انواع اهانت، شكنجه، رفتار خشونت‌آمیز و غیراخلاقی در زندان‌ها و مراكز بازجویی با آن‌ها شده است.

درحالی‌که چنین رژیمی هرروز دستش به خون انبوه بی‌گناهان فلسطینی آلوده است و از رعایت کمترین حقوق انسان‌ها چشم‌پوشی کرده و کودکان و نوجوانان را به اسارت گرفته و اعضای بدن آن‌ها مانند کلیه، قلب و ... را بی‌شرمانه به فروش می‌رساند، چگونه می‌توان بی‌تفاوتی جوامع بین‌المللی را نظاره کرد و ساکت ماند. لذا ما وظیفه می‌دانیم با صدای بلند فریاد حمایت از مظلومیت مردم فلسطین، بخصوص کودکان و نوجوانانی که آینده کشور مقدس فلسطین را خواهند ساخت به گوش جهانیان رسانده و اعلام کنیم که تا آخرین‌نفس از حقوق حقه این مردم مظلوم دفاع می‌کنیم و نخواهیم گذاشت خون کودکان و نوجوانان این سرزمین پایمال شود.

بدین‌وسیله این‌جانب حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین به‌خصوص از این کودکان و نوجوانان اعلام می‌کنم و اعمال وحشتناک و زجرآور اسرائیل در این منطقه را به‌شدت محکوم می‌کنم.

انتهای پیام
captcha