حمایت کمیته امداد البرز از 8200 دانش‌آموز
کد خبر: 3927883
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

حمایت کمیته امداد البرز از 8200 دانش‌آموز

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار و 200 دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: خدمات متفاوت از جمله خرید لوازم تحریر، گوشی و تبلت هوشمند، امکان برخورداری رایگان از خدمات مراکز آزمون‌های آزمایشی و بسیاری دیگر در اختیار این دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

حمایت کمیته امداد البرز از 8200 دانش‌آموز

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان دارای معدل بالای 17 مشمول این طرح‌شده‌اند، گفت: در راستای عدالت آموزشی جهت ادامه تحصیل دانش‌آموزان 252 نفر در مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی به‌صورت رایگان ثبت‌نام شدند.
وی افزود: این طرح طی توافق صورت پذیرفته با اداره کل آموزش‌وپرورش و با همکاری نیکوکارانه مدیران مدارس صورت پذیرفته است.
البرزی با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار و 200 دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: کمیته امداد امام(ره) با خرید تبلت و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه لوازم‌التحریر و کتب درسی، کمک به تقویت بنیه تحصیلی، پرداخت کمک‌هزینه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس شبانه، کار و دانش و فنی حرفه‌ای از دانش‌آموزان مددجو حمایت می‌کند.
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز گفت: یکی دیگر از خدمات مهم ارائه شده به دانش‌آموزان توسط این نهاد امکان برخورداری رایگان آنها از خدمات مراکز آزمون‌های آزمایشی و آموزشگاه‌های آزاد دارای مجوز است.
البرزی خاطرنشان کرد: نیکوکاران استان در بیش از 200 مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری کرده‌اند که درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون 350 تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تهیه‌شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور حمایت از دانش‌آموزان نیازمند ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha