اعمال نظارت بهداشتی بر دفاتر پیشخوان ملایر
کد خبر: 3928599
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

اعمال نظارت بهداشتی بر دفاتر پیشخوان ملایر

گشت بازرسی و نظارت بهداشتی بر دفاتر پیشخوان شهرستان ملایر به مدت یک هفته فعالیت خود را آغاز کرد.

اعمال نظارت بهداشتی بر دفاتر پیشخوان ملایردر بازرسی دفاتر پیشخوان که با مشارکت فرمانداری ویژه شهرستان، مرکز بهداشت و اصحاب رسانه صورت می‌گیرد روزانه از دفاتر پیشخوان سطح شهرستان بازدید به عمل آمده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
علی افرا، بازرس ویژه فرمانداری در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: حسب دستور فرماندار ویژه شهرستان بازرسی از دفاتر پیشخوان را در دستور کار قرار داده‌ایم که به مدت یک هفته روزانه و پس از آن بصورت دوره‌ای دایما بازرسی‌ها را انجام خواهیم داد.
علی افرا تاکید کرد: در روزهای ابتدایی میزان رعایت پروتکل‌ها را مورد بررسی قرار داده و کوتاهی‌ها را به مدیران این دفاتر گوشزد کرده و در بازرسی‌های بعدی درصورت تکرار هرگونه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط یک دفتر اقدام به پلمپ آن می‌کنیم.
وی در دسترس قرار دادن مواد شوینده برای مشتریان را از وظایف دفاتر عنوان کرد و افزود: دفاتر موظف هستند روزانه در پایان وقت، محیط کار خود را بطور کامل استریل کرده و از استفاده استامپ توسط مشتریان خودداری کنند.
وی با تاکید براینکه دفاتر از ارایه خدمات به شهروندانی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند معذور هستند، گفت: همانطوری که دفاتر نسبت به رعایت یک سری موارد بهداشتی ملزم هستند و در این زمینه سختگیری خواهیم داشت، مشتریان دفاتر نیز باید نسبت به استفاده ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و... اقدام کنند و درغیراینصورت از ارایه خدمات محروم می‌شوند.

افرا گفت: به مردم توصیه می‌شود زمان خود را مدیریت کرده و در صورت شلوغی یک دفتر به دفاتر دیگر مراجعه کنند و حتی‌الامکان بصورت اینترنتی و غیرحضوری امور خود را انجام دهند و از مراجعات غیرضروری به دفاتر پیشخوان خودداری کنند.
شهروندان ملایری می‌توانند گزارش هرگونه تخلف دفاتر پیشخوان را از طریق شماره تماس ۳۳۳۴۸۰۰۰-۰۸۱ به اطلاع کارشناسان مربوطه در فرمانداری ویژه ملایر برسانند.

انتهای پیام
captcha