اعتماد مردم؛ مهمترین سرمایه‌ای که نیروی انتظامی از آن مراقبت می‌کند
کد خبر: 3929005
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

اعتماد مردم؛ مهمترین سرمایه‌ای که نیروی انتظامی از آن مراقبت می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی یک روح واحد دارند و در یک اصل واحد که همان تامین امنیت کشور است بهم می‌رسند، گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی همان اعتماد مردمی است که باید از آن مراقبت کرد.

اعتماد مردم؛ مهمترین سرمایه‌ای که نیروی انتظامی از آن مراقبت می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان، شامگاه گذشته 21 مهرماه، در دیدار با سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی با تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: صحبت از خدمات گسترده و متنوع نیروی انتظامی وقتی وسیع می‌طلبد اما اینجانب وظیفه دارم از سوی مردم قدرشناس از خدمات پرسنل عزیز ناجا قدردانی کنم .
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی یک روح واحد دارند و در یک اصل واحد که همان تامین امنیت کشور است بهم می‌رسند، گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی همان اعتماد مردمی است که باید از آن مراقبت کرد.
امام جمعه همدان افزود: باید اذعان کرد که حقیقتا نیروی انتظامی به سبب اخلاص و مجاهدت نیروهای خود این سرمایه اجتماعی را به بهترین وجه ممکن حفظ کرده است.
وی با بیان اینکه امروز نسبت به 10 سال پیش که حفظ امنیت فضای محدودتری را شامل می‌شد، اظهار کرد: امروز حفظ امنیت با توجه به تنوع جرائم و توطئه دشمنان از گستردگی بیشتری برخوردار شده و این تکلیف و وظیفه ناجا را به مراتب خطیر تر نموده است.
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: بحمدالله امروز شاهد این هستیم که نیروی انتظامی در برخورد با جرائم پیچیده برخوردی علمی و برگرفته از مطالعات علمی و پژوهش دارد که این نقطه قوتی مهم است و باید قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha