برگزاری پنجمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان
کد خبر: 3934289
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

برگزاری پنجمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان از برگزاری پنجمین مرحله مقدماتی جشنواره «جوان حکیم» در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه شامل حکمت 161 تا 200 نهج‌البلاغه است.

برگزاری جشنواره جوان حکیم در همدانمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری پنجمین مرحله مقدماتی جشنواره «جوان حکیم» در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه شامل حکمت 161 تا 200 نهج‌البلاغه است.


وی با بیان اینکه این مسابقه به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی javan.eazm.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز ورود که از طریق خود سایت اعلام می‌شود، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. همچنین قبل از ورود به سایت مسابقه، مرحله تکمیل ثبت نام برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

آهنچی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا 30 آبان‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، بیان کرد: در پایان به 14 نفر از برگزیدگان کارت هدیه دو میلیون ریالی اعطا می‌شود. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برگزیدگان به کانال دروازه حکمت در پیام‌رسان ایتا به آدرس @babolhekmat مراجعه کنند.

آهنچی با اشاره به اینکه جشنواره جوان حکیم با هدف انس بیشتر جوانان با نهج‌البلاغه و تربیت مبلغ نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، یادآور شد: خواهشمندیم هر یک از عزیزان تنها یک بار پاسخ سؤالات را ارسال کرده و از پاسخ‌گویی به جای دیگران خودداری کند.

وی ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده برای آزمون ۲۰ دقیقه است و شرکت‌کنندگان پس از پاسخ‌گویی باید دکمه خروج را بزنند تا ثبت نهایی شود. همچنین فایل pdf سؤالات برای آمادگی و سرعت بیشتر هنگام ورود به سایت آزمون در اختیار قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، فایل پی دی اف مربوطه از طریق کانال خبرگزاری ایکنا همدان به آدرس @iqnanews۹۶ در تلگرام و ایتا و کانال‌ مسابقه به آدرس https://eitaa.com/javanehakim در پیام‌رسان ایتا قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha