طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 3936738
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در همدان اجرا می‌شود

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: طرح گسترده‌ مشارکتی با عنوان طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» به‌منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده‌محور، در استان به اجرا در می‌آید که در این راستا تمامی ظرفیت‌ها و امکانات این شهرستان، پشتیبان این طرح ملی است.

طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در همدان اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، قدرت‌اله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، دوم آذرماه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که به ریاست استاندار همدان و با موضوع طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، اظهار کرد: به‌منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده‌محور، قرار است طرح گسترده‌ مشارکتی با عنوان طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» به اجرا درآید که در این راستا تمامی ظرفیت‌ها و امکانات این شهرستان پشتیبان این طرح ملی است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای این طرح همکاری و ورود جدی داشته باشند و شرح وظایف آن‌ها مشخص شود.

فرماندار ملایر گفت: نگرانی برای اجرای طرح وجود ندارد، سپاه و بسیج ملایر با تمام توان در کنار سایر دستگاه‌ها همچون شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، جمعیت هلال‌احمر، جامعه طلاب و روحانیون و دیگر مجموعه‌ها پای‌ کار هستند و گروه‌های تعیین‌ شده آمادگی لازم برای اجرای این طرح را دارند.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه، بیان کرد: نیاز است با تشکیل کمیته‌های عملیاتی و گروه‌های اجرایی(مراقبتی، حمایتی و نظارتی)، به‌ سرعت فعالیت‌های محله‌محور و خانواده‌محور آغاز شود.

ولدی مطرح کرد: در این طرح تمام تلاش ما کاهش زنجیره بیماری است و هر خانه یک پایگاه سلامت باشد و انتظار داریم شهروندان ملایری مثل همیشه همراهی و تعامل خود را به اجرای این طرح داشته باشند.

وی افزود: هم‌زمان با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های جدید از شنبه، اول آذرماه، روند اجرای این طرح در این شهرستان مطلوب است و شهروندان ملایر، اصناف، کسبه و بازاریان ملایر نمره قبولی در اجرای این طرح گرفتند.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: بازدیدها و نظارت‌های غیر‌محسوس از ورودی‌های شهر و واحدهای صنفی در سطح شهر ادامه دارد و پلیس راهور در این زمینه به‌خوبی عمل کرد و مبادی ورودی شهر در کنترل پلیس است.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر روزانه 33 گروه بازرسی روزانه صبح و بعدازظهر بازدیدهای میدانی خود را از سطح شهر انجام می‌دهند و با همراهی تمامی مجموعه این شهرستان، نگرانی در اجرای این طرح نداریم.

انتهای پیام
captcha