ثبت‌‌نام 120 فرهنگی ملایر در مسابقات قرآن
کد خبر: 3936822
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

ثبت‌‌نام 120 فرهنگی ملایر در مسابقات قرآن

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملایر از ثبت‌ نام بیش از 120 نفر از فرهنگیان ملایری در مسابقات قرآن و معارف اسلامی سال جاری خبر داد.

ثبت‌نام 120 فرهنگی ملایری در مسابقات قرآنمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت‌ نام مسابقات قرآن و معارف آموزش و پرورش از آبان‌ماه، تاکنون بیش از 120 نفر از فرهنگیان در مسابقات قرآن ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی موجب ایجاد انگیزه و رقابت میان قاریان و حافظان قرآنی و همچنین سبب جذب افراد به قرآن و علوم قرآنی می‌شود، افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت قرآن، نهج‌البلاغه و احکام برگزار خواهد شد.

بیات ادامه داد: همه ساله این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرروش ملایر اظهار کرد: بعد از برگزاری و اعلام نتایج نفرات اول هر رشته به مرحله استانی این رقابت‌ها راه می‌یابند که امیدواریم شاهد موفقیت فرهنگیان شهرستان ملایر در مرحله استانی مسابقات باشیم.

وی یادآور شد: در بخش دانش‌آموزان نیز از طریق سامانه همگام، ثبت‌ نام در رشته‌های یازده‌گانه آوایی و پژوهشی قرآن، عترت و نماز انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha