ارائه خدمات بسیجیان ملایر در محلات محروم ملایر در کاروان آوای خدمت
کد خبر: 3937438
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

ارائه خدمات بسیجیان ملایر در محلات محروم ملایر در کاروان آوای خدمت

بسیجیان ملایر همزمان با پنجم آذر ماه در قالب کاروان «آوای خدمت» در محلات محروم ملایر به ارائه خدمات رایگان مشاوره، ویزیت و توزیع ماسک پرداختند.

ارائه خدمات بسیجیان ملایر در محلات محروم ملایر در کاروان آوای خدمتبه گزارش ایکنا از همدان، همزمان با پنجم آذر ماه کاروان «آوای خدمت» در ملایر با حضور در محلات محروم شهر ملایر به مردم این محلات خدمات ویزیت رایگان، مشاوره و توزیع ماسک رایگان اهدا کردند.
سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر، اظهار کرد: این کاروان در راستای اجرای طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی هر گروه متشکل از ده نفر از بسیجیان شهرستان است، گفت: انجام مشاوره در خصوص پیشگیری از کرونا و رعایت موارد بهداشتی، توزیع ماسک رایگان، ویزیت رایگان بیماران و گندزدایی و ضدعفونی معابر و محله‌های پرتردد از برنامه‌های کاروان آوای خدمت در ملایر است.
حسینی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون سپاه و بسیج شهرستان اقدام به توزیع حدود 25 هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان و خانواده‌های زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا داشته از توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های بیماران کرونا و همچنین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: در این زمینه بسیجیان ملایر در قالب کاروان آوای خدمت فردا پنج شنبه ششم آذر ماه نیز اقدام به توزیع این بسته‌های معیشتی خواهند داشت.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه برای هر کدام از این بسته‌ها 400 هزار تومان هزینه شده است، افزود: این بسته‌‌ها به همت و کمک خیران در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج جمع آوری شده است.

انتهای پیام
captcha