بهره‌مندی از تجارب افراد شاخص با مجازی شدن فعالیت‌های فرهنگی
کد خبر: 3938516
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

بهره‌مندی از تجارب افراد شاخص با مجازی شدن فعالیت‌های فرهنگی

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از اجرای تمامی فعالیت‌های این کانون به‌صورت مجازی و غیرحضوری خبر داد و گفت: پس از شیوع کرونا، شکل‌گیری فضای مجازی این امکان را فراهم کرده که اعضای کانون با افراد شاخص ارتباط داشته و از تجارب آن‌ها استفاده کنند.

ایجاد زمینه ارتباط با افراد شاخص کشوری با مجازی شدن فعالیت‌های کانون پرورش فکریبهناز ضرابی‌زاده، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا و تعطیلی مدارس فعالیت‌های این کانون متوقف نشده است، گفت: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های این کانون به‌صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از بخش‌های مختلف فعالیت‌های این کانون بیشتر شده است، یادآور شد: قبل از شیوع کرونا انجمن‌های مختلف همچون سرود، عکاسی، شعر، داستان، نمایش و...اجرای هفتگی داشتند که اکنون نیز به قوت خود به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از ارتباط مجازی اعضای کانون با افراد شاخص کشوری در هر رشته خبر داد و گفت: پس از شیوع کرونا، شکل‌گیری فضای مجازی این امکان را فراهم کرده که اعضای کانون با افراد شاخصی همچون فرهاد حسن‌زاده، افسانه شعبانلو، محمدرضا شمس و... ارتباط داشته و از تجارب آن‌ها استفاده کنند.

ضرابی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه کارگاه‌های این مرکز پیش از شیوع کرونا به‌طور مرتب به‌صورت حضوری برگزار می‌شد، افزود: اکنون این کلاس‌ها به‌صورت هفتگی و با دریافت شهریه مختصر به‌صورت برخط برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری 140 عنوان برنامه مختلف فرهنگی در هفته کتاب‌خوانی خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی برنامه‌ها مجازی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha