توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در ملایر
کد خبر: 3938684
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
در راستای اجرای طرح سردار شهید سلیمانی؛

توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اظهار کرد: تعداد دو هزار بسته معیشتی از سوی این اداره در قالب طرح «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» میان نیازمندان در حال توزیع است.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی با نام سردار شهید سلیمانی در ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تعداد دو هزار بسته معیشتی از سوی این اداره در قالب طرح «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها به مبلغ 700 میلیون تومان از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله تأمین شده است، گفت: ارزش هر بسته 350 هزار تومان است که توزیع آنها از اول آذرماه هم‌زمان با هفته بسیج آغاز شده و تا 13 دی‌ماه همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها ادامه دارد و تاکنون حدود یک هزار بسته در بین نیازمندان توزیع ‌شده است.

جعفری اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان اقدام به تهیه و توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان، بیماران سرطانی و... کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: مبلغ هزینه شده برای این تعداد بسته‌های معیشتی از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله بیش از دو میلیارد تومان بوده و در حوزه‌های دیگر نیز کمک‌های درمانی، توزیع ماسک و ضدعفونی‌کننده و... را داشته است.

انتهای پیام
captcha