فرآیندهای آموزشی در سایه روش‌های نوین و خلاقانه برنامه‌ریزی شود
کد خبر: 3938701
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

فرآیندهای آموزشی در سایه روش‌های نوین و خلاقانه برنامه‌ریزی شود

مدیر آموزش‌ وپرورش ملایر با بیان اینکه کرونا و آموزش غیرحضوری فرصت پرورش استعدادها را از ما نگرفته است، گفت: لازم است تمامی فرآیندهای آموزشی در راستای جهاد پژوهشی، آموزشی و پرورشی در روش‌های نوین و خلاقانه برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

کرونا فرصت پرورش استعدادها را نگرفته استبه گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا بشری، مدیر آموزش‌ و پرورش ملایر، 11 آذرماه در نشست مدیران سمپاد این شهرستان، اظهار کرد: آموزش غیرحضوری فرصت پرورش استعدادها را از ما نگرفته است اما در پی همه‌گیری کرونا و شرایط کنونی کشور سیاست‌های عملیاتی در مدارس سمپاد باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم هدر رفت حتی یک استعداد، ادامه داد: تمامی فرآیندهای آموزشی در راستای جهاد پژوهشی، آموزشی و پرورشی باید در روش‌های نوین و خلاقانه برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

بشری همچنین به برگزاری المپیادهای علمی اشاره کرد و افزود: کنش‌های آموزشی و مهارت‌آموزی‌های لازم نیز در راستای حضور درخشان دانش‌آموزان در المپیادها باید به‌صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش‌ و پرورش ملایر با بیان اینکه دستورالعمل‌های ابلاغی از سازمان مدارس استعدادهای درخشان الگوی اصلی کار این مدارس خواهد بود، اظهار کرد: مدیران با همکاری و همفکری عوامل اجرایی و آموزشی خود نسبت به تشکیل کارگروه تخصصی اقدام و روش‌های مؤثر تدریس متناسب با شرایط کنونی کشور را مورد کنکاش و بررسی قرار دهند و در این میان مجموعه آموزش‌ و پرورش را حامی و پشتیبان خود در تمامی امور بدانند.

در ادامه جلسه مدیران سمپاد ضمن اشتراک‌گذاری تجارب و تدابیر اتخاذ شده در مدارس خود از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون به بیان چالش‌های پیش روی پرداخته و راهکارهای مناسب رفع آن‌ها را نیز مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام
captcha