کرسی آزاداندیشی «آرمان‌خواهی جنبش دانشجویی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3939145
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
به‌صورت مجازی؛

کرسی آزاداندیشی «آرمان‌خواهی جنبش دانشجویی» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع «آرمان‌خواهی جنبش دانشجویی» به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو خبر داد.

کرسی آزاداندیشی «آرمان‌خواهی جنبش دانشجویی» در همدان برگزار می‌شودابوالفضل یداللهی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی کرسی آزاداندیشی با موضوع «آرمان‌خواهی جنبش دانشجویی» را به‌صورت مجازی برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: تشکل نواندیش واحد همدان و تشکل عصر موعود واحد تویسرکان دو طرف این کرسی هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان همچنین از برگزاری مسابقه فیلم و عکس در این دانشگاه خبر داد و گفت: کانون فیلم و عکس دانشگاه نیز از دانشجویان خواسته از آرشیو عکس‌های دانشجویی سال‌های گذشته استفاده و در مسابقه فیلم و عکس شرکت کنند.

یداللهی یادآور شد: در روز دانشجو نیز هیئت‌رئیسه دانشگاه، در فضای مجازی از طریق زیرساخت وبینار به پرسش‌های دانشجویان پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد: کانون ادبی دانشگاه نیز در بستر فضای مجازی مسابقه دلنوشته و شعر برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های ورزشی در این دانشگاه با محدودیت برگزار می‌شود؛ سخنرانی سفیران فرهنگی ورزشی و مدال‌آوران دانشگاه در زمینه مبارزه با کرونا انجام و در فضای مجازی برای دانشجویان پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha