تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش‌آموزان نیازمند سمنانی
کد خبر: 3945242
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش‌آموزان نیازمند سمنانی

استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه برنامه‌ریزی مدون حمایت از مددجویان در دستور کار است گفت: تاکنون تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش‌آموزان نیازمند سمنانی تأمین‌ شده است.

ارسالی یکشنبه/ تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش‌آموزان نیازمند سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، شب گذشته، 13 دی در نشست ویدئوکنفرانس بررسی مشکلات طرح شتابا با رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه ایده‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که می‌تواند به‌عنوان نگاه‌های ملی تلقی شود گفت: طرح شتابا برای توانمندسازی ایتام برنامه‌ریزی و تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که برای یک هزار یتیم در استان کد پستی دریافت شد.

وی ادامه داد: نیازسنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار دارد که در این راستا تاکنون تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش‌آموزان نیازمند استان تأمین‌شده است.

آشناگر با اشاره به اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) جهت خرید پنل‌های خورشیدی مددجویان دو میلیارد تومان قول مساعدت داده بود، گفت: پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبارات در دستور کار است. برای توانمندسازی اقشار مختلف تحت پوشش، یک طرح نیازسنجی ارائه‌ شده است که در آن وضعیت نیازهای افراد از نیاز شغلی تا نیاز فرهنگی به‌عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری و برای تأمین این نیازها برنامه‌ریزی مدونی ارائه می‌شود.

این مقام عالی استان با بیان اینکه وقتی بانک اطلاعاتی از نیازهای مددجویان تهیه شود کار توزیع کمک‌ها و اقدامات حمایتی تقویت می‌شود، اظهار کرد: اگر این برنامه به‌عنوان یک نگاه ملی در کمیته امداد جاری شود کار امدادرسانی به نیازمندان در سراسر کشور تقویت می‌شود.

آشناگر متذکر شد: در حوزه اشتغال باید متناسب با گروه‌های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال اقدام کرد که در این راستا باید منابع را تجهیز و تسهیلات فراوانی در استان در اختیار داریم که می‌توان برای اجرای طرح‌های اشتغال از آن بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام
captcha