آغاز رقابت‌های بخش بانوان جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور + اسامی هیئت داوری
کد خبر: 3947437
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

آغاز رقابت‌های بخش بانوان جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور + اسامی هیئت داوری

مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور که روز گذشته در بخش آقایان آغاز شده است، از صبح امروز با شروع مسابقات در بخش بانوان ادامه خواهد یافت.

آغاز رقابت‌های بخش بانوان جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور + اسامی تیم داوریبه گزارش ایکنا، بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز گذشته، ۲۳دی‌ماه به میزبانی استان یزد و به دو صورت ویدئوکنفرانسی و داوری آثار ضبط شده، آغاز شده و تا ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد.

در روز نخست این جشنواره، شرکت‌کنندگان در بخش آقایان رقابت خود را برگزار کرده و در پایان همین‌ روز هم به اتمام رساندند و در ادامه از صبح امروز، ۲۴ دی‌ماه رقابت‌های بخش بانوان آغاز شده است. این مسابقات پنجشنبه، ۲۵ دی‌ماه به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش در هیئت داوری بخش آوایی این دوره از جشنواره مجموعا ۹ داور کشوری و استانی حضور دارند که سهم بانوان پنج و آقایان چهار داور است.

در بخش بانوان اعظم اسکندری در بخش تجوید، خیریه عِچرِش در بخش وقف و ابتدا، صدیقه بارانی در بخش لحن، شهین ملکوتیان در بخش صوت و نجمه شبانی‌قهرودی در بخش حُسن حفظ در هیئت داوری حضور دارند.

مسابقات بخش آقایان روز گذشته، ۲۳ دی‌ماه به پایان رسید. همچنین در بخش آقایان نیز امیر آقایی، حسن مختاری، علی شاه‌نظری و علی‌اکبر کاظمی، داوری بخش حفظ مسابقات را بر عهده داشته‌اند.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۳۰ دی به صورت ویدئوکنفرانسی برپا می‌شود.‌ نفرات برگزیده این مسابقات به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

یادآور می‌شود، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان تا دوره ۲۴ به میزبانی جهاددانشگاهی برپا شد.

انتهای پیام
captcha