اعلام فراخوان مسابقه خطبه فدکیه
کد خبر: 3947924
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

اعلام فراخوان مسابقه خطبه فدکیه

مسابقه خطبه فدکیه از سوی مؤسسه قرآنی بشری شهر آبدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقه خطبه فدکیه با همکاری پایگاه بسیج ام‌کلثوم(س) و مؤسسه قرآنی بشری شهر آبدان واقع در استان بوشهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا 28 دی‌ماه مهلت دارند به منظور شرکت در مسابقه عدد ۴۲ را به شماره ۰۹۰۲۹۰۹۶۷۱۲ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

همچنین از سوی این مؤسسه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) روز گذشته جمعه، 26 دی‌ماه، در حسینیه مسجد امام حسین(ع) از سوی این مؤسسه ویژه بانوان برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور، سخنران این مراسم، با اشاره به اینکه باید راه و رسم زندگی را از حضرت زهرا(س) آموخت، گفت: آموزه‌های حضرت زهرا(س) چنین است که باید در روابط نامحرم دقت شود و این موضوع را صرف اینکه فلان شخص مثل برادر من است، مثل خواهر من است و ... نباید نادیده گرفت. چرا که سیره حضرت زهرا(س) نیز چنین است.

وی افزود: حضرت زهرا(س) بانوی مثال‌زدنی در امر برپایی نماز است. یک مادر نیز اگر می‌خواهد حریم خانه و خانواده‌اش حفظ شود، باید همچون حضرت فاطمه(س) به امر نماز اهمیت دهد.

اسماعیل‌پور بیان کرد: والاترین منصب در دستان مادران است که آن پرورش بنده‌ای از بندگان خدا است، اهل بیت(ع) از ما می‌خواهند که فرزندان خود را بزرگوارانه پرورش دهیم و با رفتار خود آنان را کوچک جلوه ندهیم.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در آبدان، خیابان امام خمینی(ره) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha