تشریح برنامه‌های شورای قرآنی منطقه ۱۳ در ایام فاطمیه(س)
کد خبر: 3947942
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

تشریح برنامه‌های شورای قرآنی منطقه ۱۳ در ایام فاطمیه(س)

شورای قرآنی منطقه ۱۳، همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر دارد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شورای قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران، ویژه‌برنامه‌هایی را در نظر دارد.

قاسم مالکی، مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران در خصوص این برنامه‌ها گفت: یکی از این برنامه‌ها برگزاری طرح ختم قرآن گروهی به‌صورت مجازی با مشارکت مرکز فرهنگی بیت الرقیه(س) و جلسات قرآنی سطح منطقه ۱۳ است که تاکنون ۷۱۲ داوطلب در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی افزود: همکاری در برگزاری مراسم عزاداری ائتلاف فاطمیون منطقه ۱۳ در روز یکشنبه، ۲۸ دی ماه، همزمان شهادت حضرت زهرا(س) واقع در فلکه اطلاعات از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است.
 
ملکی با اشاره به تلاوت قرآن بر سر مزار شهدای گمنام در صبح روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تصریح کرد: حضور در منزل ۲ خانواده شهید و تلاوت قرآن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه دیگر ما برای ایام شهادت حضرت زهرا(س) خواهد بود.
 
مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ شهرداری تهران گفت: شورای قرآنی منطقه توفیق داشته است، در مناسبت‌های مذهبی با هیئات و مساجد منتخب سطح منطقه همکاری داشته باشد و در اجرای برنامه‌ها به رسالت خود که همانا مشارکت و حضور فعالان قرآنی است، دست پیدا کند و امیدواریم بیش از پیش توفیق خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم را داشته باشیم.
تشریح برنامه‌های شورای قرآنی منطقه ۱۳ در ایام فاطمیه(س)
انتهای پیام
captcha