جانفشانی برای استقلال وطن را به نمایش بگذاریم
کد خبر: 3948351
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
بازیگر «شهید شهریاری» در گفت‌‌وگو با ایکنا:

جانفشانی برای استقلال وطن را به نمایش بگذاریم

شهرام عبدلی که مشغول بازی در سریال «شهید شهریاری» است گفت: نسل آینده باید بداند برای استقلال این سرزمین چه افرادی جانفشانی کرده‌اند و لازم است در این زمینه کار نمایشی تولید شود.

جانفشانی برای استقلال وطن را به نمایش بگذاریمشهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدیدش گفت: مشغول بازی در سریالی با موضوع زندگی شهید شهریاری هستم. در این کار نقش دایی شهید را بازی می‌کنم. این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده است.

وی افزود: این سریال که کارگردانی آن را حسین تبریزی بر عهده دارد با مشارکت سازمان انرژی اتمی و استانداری زنجان تولید می‌شود. در این مجموعه کاوه خداشناس نقش شهید شهریاری را بازی می‌کند و مهران رجبی، زهرا سعیدی، میرطاهر مظلومی، اتابک نادری، سیروس همتی، حسن اسدی و... دیگر بازیگرانی هستند که در این کار با آنها همبازی هستم.

این بازیگر درباره الزام ساخت فیلم و سریال درباره شهدا چنین توضیح داد: نسل آینده باید بداند به برای اعتلا و استقلال این سرزمین چه افرادی جانفشانی کرده‌اند. رسیدن به این خواسته نیز تنها از طریق کتاب یا سخنرانی رخ نمی‌دهد، بلکه لازم است در این زمینه کار نمایشی تولید شود. دلیل این امر نیز کاملاً روشن است، چون تاثیرگذاری رسانه را نمی‌توان با هیچ ابزار دیگری مقایسه کرد.

این بازیگر در انتها تاکید کرد: فیلمسازی در این حوزه شرایط خاص خود را دارد، یعنی باید متنی که در این رابطه نوشته می‌شود به زوایای پنهانی اشاره داشته باشد که تا به حال بازگو نشده است، وگرنه تکرار مکررات و نمایش نکات بدیهی هیچ جریان‌سازی مفیدی ندارد. درضمن باید به گونه‌ای از شهدا تصویرسازی کرد که مخاطبان بتوانند با آن همذات‌پنداری کنند و تلاش کنند، خود نیز مانند آنان شوند.

انتهای پیام
captcha